صدا و سیما فرستنده‌‌های دیجیتالی روستاهای تفرش را تقویت کند

پایگاه خبری تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس، خواستار تقویت فرستنده‌های دیجیتالی در روستاهای تفرش شد.

خبرگزاری فارس: صدا و سیما فرستنده‌‌های دیجیتالی روستاهای تفرش را تقویت کند

به گزارش  پایگاه خبری تفرش به نقل از  خبرگزاری فارس از اراک، عباس صلاحی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی، اظهار داشت: صدا و سیما رسانه‌ای است که بسیاری از واقعیت‌های جامعه و زندگی مردم را منعکس کرده و پیام مردم را به گوش مسئولین می‌رساند.

وی افزود: تنوع برنامه‌های خبری و تولیدی صدا و سیمای استان برای بسیاری از مخاطبان جذاب بوده و موجب رضایتمندی مردمی شده که این مهم نشانه عملکرد مثبت و رو به جلو این مرکز است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در عصر حاضر که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در صدد افزایش تحریم‌ها یا بر هم زدن نظم جامعه با حربه جنگ نرم هستند و در صدر برنامه‌های خود فرهنگ و تمدن این ملت را نشانه گرفته‌اند رسانه به ویژه صدا و سیما در مقابله با این جنگ نرم نقش موثری ایفا کرده و موجب جلوگیری از هجمه‌های دشمن شده است.

صلاحی با تقدیر از تولید برنامه‌های متنوع در بخش سیمای استان مرکزی بیان کرد: حضور نخبگان و فرهیختگان در برنامه‌های مختلف سیمای استان موجب معرفی شهرستان‌های استان در سطح کشور و حتی فرا ملی می‌شود.

وی از صدا و سیما به عنوان پل ارتباطی مردم و مسئولین نام برد و گفت: حضور نمایندگان در برنامه‌های مختلف موجب ارتباط نمایندگان با مردم در حوزه انتخابیه خود می‌شود و از رسالت‌های مهم صدا و سیما رساندن صدای مردم به گوش مسئولین است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس همچنین به مشکل آنتن‌دهی بسیاری از روستاهای تفرش اشاره و اضافه کرد: با همکاری و پیگیری‌های مدیر کل صدا و سیمای استان امیدواریم فرستنده دیجیتال ایستگاه‌های روستایی تقویت شود.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی نیز گفت: رسالت صدا و سیما کاری بسیار بزرگ و ارزشی است و همکاران خدوم در صدا و سیمای استان از تمام توان خود در ارتقاء این هدف بزرگ بهره می‌گیرند.

حمید قربانی‌جم با اشاره به اینکه مردم که همان قشر عظیم مخاطبین شبکه استان هستند بزرگترین سرمایه محسوب می‌شوند، افزود: توقعات مخاطبان در عرصه رسانه افزایش یافته و جلب نظر این قشر ارزشی امری دشوار و عظیم است.

وی به حساسیت فعالیت‌های صدا و سیما اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر جنگ رسانه‌ای، دنیا را فرا گرفته و صدا و سیما تنها سد مستحکم مقابله با این تهدیدات است و موفقیت در این زمینه نیازمند حمایت بیشتر دولت و هوشیاری مردم است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ادامه داد: تولید برنامه‌های شبکه آفتاب با محوریت استفاده از چهره‌ها و مناطق بومی استان از مهم‌ترین اهداف سازمان در یک سال اخیر بوده و با این نگاه سعی همکاران در معرفی چهره‌های ماندگار، قابلیت گردشگری و مذهبی شهرستان‌ها افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: رشد 16 درصدی مخاطبان شبکه آفتاب در استان مرکزی نشان دهنده موفقیت در تولید برنامه‌ها بوده و این مهم موجب افتخار ما در استان مرکزی است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی ابراز داشت: توجه بیشتر به شهرستان‌ها و پوشش اخبار 12 شهرستان از دیگر اهداف سازمان بود که در سال جاری محقق شد.

قربانی‌جم به ارتباط بیشتر مسئولین شهرستان با مرکز اشاره کرد و گفت: حضور مردم شهرستان تفرش در رسانه موجب معرفی این مردم علم‌پرور به استان شده و با معرفی نخبگان و فرهیختگان هر شهرستان می‌توانیم جایگاه استان مرکزی در کشور را ارتقا دهیم.

به گفته وی؛ پوشش عزاداری 12 شهرستان استان مرکزی و حضور نمایندگان در برنامه خانه ملت از مهمترین برنامه‌هایی بوده که در یک سال اخیر رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی همچنین از معرفی چهار هزار نفر از مردم استان مرکزی در برنامه چهار سوق همدلی خبر داد و یادآور شد: این برنامه در سه بخش با هدف معرفی هنرمندان، خانواده‌های همدل و معرفی مشاغل یک خانواده پخش می‌گردد که تولید این برنامه‌ها نشانه ارتباط تنگاتنگ مردم با شبکه استان خود است.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز گفت: حضور شهرستان‌ها در رسانه نسبت به سنوات گذشته فوق‌العاده بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد مومنی افزود: امور انجام شده در رسانه حجتی شرعی است و رسانه مهم‌ترین ابزار مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های پخش شده در شبکه استان در ماه‌های محرم و صفر و معرفی آئین‌های عزاداری شهرستان در بخش خبر رضایتمندی مردم شهرستان تفرش را به همراه داشته که این قدم‌های مثبت و اقدامات مطلوب در اذهان عمومی باقی می‌ماند.

فرماندار تفرش نیز گفت: صدا و سیمای استان تا کنون رسالت خود را به خوبی انجام داده و موجبات رضایتمندی مردم شهرستان تفرش را فراهم کرده است.

بهروز اردلان‌راد به طبیعت و فضای بکر شهرستان تفرش اشاره کرد و اظهار داشت: این شهرستان با قابلیت فوق‌العاده گردشگری می‌تواند جایگاهی ویژه در برنامه‌های مستند داشته و به وسیله رسانه به مردم دیگر شهرستان‌ها و استان‌ها معرفی شود.

وی افزود: طبیعت کوهستانی تفرش موجب ایجاد مشکل در آنتن دهی فرستنده‌های دیجیتال برای مردم شده که این امر نارضایتی بسیاری از مردم به ویژه روستائیان را به همراه داشته است.

مدیرکل صدا و سیمای استان مرکزی در سفر یک روزه خود به شهرستان تفرش از دفتر خبری شهرستان تفرش بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات خبرنگاران این شهرستان قرار گرفت.

قربانی‌جم همچنین از آثار تاریخی تکیه و مسجد جامع ششناو بازدید و به منظور عرض ارادت به جد مقام معظم رهبری در امامزاده محمد(ع) حاضر شد و در ادامه با حضور در آرامگاه پدر علم فیزیک ایران پروفسور حسابی یاد و خاطره مرد بزرگ علم ایران را گرامی داشت.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:24 | نویسنده : میثم اله وردی |