1650 ورزشکار سازمان‌یافته در تفرش فعالیت می‌کنند

پایگاه خبری تفرش:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش گفت: از اوایل سال 92 تاکنون از میان ورزشکاران فعال در شهرستان تفرش یک‌هزار و 650 ورزشکار سازماندهی شده‌اند.

خبرگزاری فارس: 1650 ورزشکار سازمان‌یافته در تفرش فعالیت می‌کنند 

به گزارش  پایگاه خبری تفرش  نایب‌علی اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شهرستان تفرش در سال 91 مقام اول در میان شهرستان‌های استان را از نظر تعداد ورزشکاران سازمان یافته کسب کرده است.

وی افزود: تعداد 4 هزار نفر از ورزشکاران در رشته‌های مختلف مانند فوتبال، والیبال و به خصوص پیاده‌روی و ورزش‌های همگانی فعالیت دارند که تاکنون سازماندهی نشده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش تصریح کرد: سرانه فضای ورزشی در این شهرستان به ازاء هر یک نفر 1.61 متر مربع می‌باشد که این میزان به حد استاندارد رسیده است.

اکبری ادامه داد: سرانه ورزشی در تفرش بیشتر از نیاز است ولی متاسفانه به صورت اختصاصی برای رشته‌ها کافی نیست که تلاش داریم با کمک اداره کل ورزش و جوانان استان بتوانیم میزبانی مسابقات استانی را در تفرش داشته باشیم.

وی بیان کرد: 37 هیئت ورزشی در این شهرستان فعال است که بانوان در 10 هیئت و آقایان در 27 هیئت فعالیت می‌کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش بیان کرد: در این شهرستان 8 سالن ورزشی وجود دارد که 2 سالن آن به صورت مجموعه ورزشی چند منظوره است و 6 سالن دیگر که کوچکتر هستند به منظور استفاده برای رشته‌های ورزشی پینگ‌پنگ، کشتی، ورزش‌های باستانی، وزنه‌برداری و رزمی اختصاص دارند.

وی با اشاره به مشکلات فنی سالن‌های ورزشی خاطرنشان کرد: نبود کفپوش مناسب در سالن‌ها از مهمترین مشکلاتی است که به عنوان خطر ورزشکاران را تهدید می‌کند.

اکبری گفت: نبود اعتبار کافی به منظور بازسازی و تعمیر مشکلات نتوانسته سبب جلوگیری از کسب مقام‌های ورزشی در سطح استان بشود و جوانان فعال در عرصه ورزش در تمامی رشته‌ها موجب سرافرازی شهرستان تفرش شده‌اند.

وی همچنین از انجام عملیات اجرایی استخر تفرش خبر داد و افزود: عملیات اجرایی سقف استخر در آذر ماه با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان انجام شد که با پیگیری‌های انجام شده امیدواریم تا ابتدای شروع فصل تابستان با راه‌اندازی مجدد استخر شهدای تفرش در خدمت به مردم گامی برداریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش با بیان اینکه توسعه زیر ساخت‌های ورزشی نقش مهمی در سلامت و شادابی هر جامعه‌ای دارد، اظهار کرد: توجه به این مهم باعث ارتقاء سطح سلامتی در جامعه می‌شود و اداره ورزش و جوانان تفرش با برگزاری ورزش همگانی و پیاده‌روی به صورت هفتگی در تحقق این امر مهم گام‌های مهمی را برداشته است.

اکبری یاد‌آور شد: در حوزه جوانان با همکاری مسئولین شهرستان و به همت اداره ورزش و جوانان تفرش اولین ستاد ساماندهی امور جوانان در تفرش تشکیل و از جوانان برتر و زوج‌های موفق تقدیر شد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:57 | نویسنده : میثم اله وردی |