معاون فرماندار تفرش: وحدت هیئت‌های مذهبی در 28 صفر موجب همدلی و انسجام هیئت‌ها می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

معاون فرماندار شهرستان تفرش گفت: وحدت هیئت‌های مذهبی در 28 صفر موجب همدلی و انسجام هیئت‌ها می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک سعید مویدی بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم 28 صفر در فرمانداری شهرستان تفرش با دعوت از مردم متدین تفرش برای حضوری با شکوه و گسترده در آیین‌های عزاداری روزهای آخر ماه صفر اظهار داشت: این مراسم با شور تمام که نشانه ارادت مردم تفرش به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام و ائمه معصومین (علیهم‌السلام) است، برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مراسم عزاداری 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اسلام(ص) باید در شأن و منزلت ایشان که آخرین فرستاده الهی هستند، برگزار شود، تصریح کرد: تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد تا این مراسم در مصلی ولایت تفرش با عظمت و شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

معاون فرماندار شهرستان تفرش افزود: تمام تلاش مسئولان باید برای برگزاری عزاداری مردمی باشد و سعی همگان بر این است تا از مظلومیت پیامبر اکرم(ص) دفاع شود و همانطور که برنامه‌های بزرگ برای فرزندان خاتم انبیا(ص) برگزار می‌شود برای روز 28 صفر نیز عزاداری عظیمی داشته باشیم، چرا که سعی دشمنان اسلام در از بین بردن نام و یاد پیامبر اکرم(ص) تمام نشدنی است.

مؤیدی با مصوبه تجمیع عزاداران در 28 صفر در مصلی ولایت، بیان داشت: رئیس اداره تبلیغات اسلامی باید از هیئت‌های مذهبی درخواست کند تا نسبت به تجمع بزرگ هیئت‌های مذهبی در مصلی ولایت شهرستان اقدام شود.

در این جلسه همچنین هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری گرامیداشت چهارمین سال حماسه سیاسی 9 دی انجام شد.

تبیین نهضت روشنگری و آشکارسازی ابعاد حماسه 9 دی، هماهنگی فعالیت‌های موثر در این روز، فعال سازی دستگاه‌ها، نهادها و سازمان‌ها، توسعه دادن افکار عمومی و ظرفیت‌های اجتماعی به این رویداد مهم و بسترسازی به منظور توسعه فعالیت‌های خودجوش انقلابی از مهمترین اهداف اجرایی برنامه‌های 9 دی است.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 21:0 | نویسنده : میثم اله وردی |