دستگيري سارق ميلياردي در

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 
 
گروه استان ها- فردي كه اقدام به سرقت ميلياردي از منزلي در شهرستان "تفرش" استان مركزي كرده بود با اقدام سريع كارآگاهان پليس دستگير شد.

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از  پايگاه خبري پليس، در اواخر شب گذشته شهروندي تفرشي طي تماس با مركز فوريت هاي پليس 110 شهرستان اعلام داشت در حاليكه شب گذشته به اتفاق خانواده از منزل خارج شده بود در مراجعت متوجه به هم ريختگي وسايل منزل شده و احتمال هر گونه سرقت را متصور مي داند.

بنا بر اين گزارش، بلافاصله اكيپي مجرب از كاراگاهان پليس شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام كه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد طلا و جواهراتي به ارزش تقريبي يك ميليارد و 200 ميليون ريال از منزل صاحبخانه مورد سرقت واقع شده است.

سرگرد "سيروس دالوند" سرپرست انتظامي شهرستان "تفرش" در اين باره به خبرنگار ما گفت : با گزارش اين سرقت ، بلافاصله اقدامات پليس براي شناسايي سارق شروع و ماموران انتظامي در تحقيقات فني خود توانستند سارق را شناسايي کنند.

وي ادامه داد : با اعلام مشخصات متهم مورد نظر به كليه واحدهاي گشتي و در تحقيقات صورت گرفته وي در كمترين زمان ممكن در يكي از محله هاي قديمي شهر شناسايي و دستگير شد.

سرگرد دالوند در پايان با اشاره به كشف اموال مسروقه و ارجاع پرونده متهم به دستگاه قضايي به كليه شهروندان توصيه كرد ، استفاده از وسايل هشداري و ايمني و نگهداري اشياء با ارزش در صندوق امانات بانك عاملي است در كاهش وقوع سرقت كه لازم است شهروندان محترم در پيشگيري از سرقت به اين مهم توجه داشته باشند و تلفن 110 را به عنوان سريع ترين پل ارتباطي پليس و مردم به خاطر بسپارند.

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:44 | نویسنده : میثم اله وردی |