مردم در انتخابات آرمان‌های جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنند

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: مردم ایران با شرکت در انتخابات سرنوشت خود را تعیین و آرمان‌های مقدس آزادی، استقلال، جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنند.

خبرگزاری فارس: مردم در انتخابات آرمان‌های جمهوری اسلامی را پیگیری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی حسنی بعد از ظهر امروز در همایش بلوغ سیاسی و انتخابات در دانشگاه تفرش اظهار داشت: حضور در انتخابات نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و فکری مردم است و مشارکت مردم در انتخابات تقویت و استحکام مردم‌سالاری دینی را به دنبال دارد.

وی بیان کرد: مشارکت گسترده مردم در یک فضای رقابتی، حفظ گفتمان انقلاب اسلامی و استمرار و استقرار شاخص‌های اصول‌گرایی به ویژه عدالت و پیشرفت هدف اصلی ملت ایران است که در انتخابات نمود دارد.

عضو هیئت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) ادامه داد: دشمن به دنبال این است با القاء یأس و ناامیدی و تبلیغ تأثیر نداشتن رأی مردم، مانع از حضور گسترده مردم در انتخابات شود.

وی تصریح کرد: دشمن با به کار بردن اهرم تحریم گسترده اقتصادی و حمایت از اپوزیسیون داخلی در تلاش است تا مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ایران را کمرنگ جلوه دهد که مردم باید با حضور یکپارچه در انتخابات توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

حسنی با تاکید بر اینکه انتخابات می‌تواند در معرفی الگوی حکومتی انقلاب اسلامی ایران در تشکیل حکومت اسلامی در کشورهای منطقه مؤثر واقع شود گفت: حضور مردم دارای آثار داخلی و خارجی فراوانی بوده و پیامدهای زیادی را به دنبال دارد.

گفتنی است همایش بلوغ سیاسی و انتخابات با حضور معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تفرش و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:54 | نویسنده : میثم اله وردی |