نماینده مجلس:دکتر روحانی یکباردیگر حسن نیت ایران را به جهان ثابت کرد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: دکتر روحانی با طرح مسئله جهان بدون خشونت و افراطی گری، یکبار دیگر صلح طلبی و حسن نیت ایران را به جهان ثابت کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش ˈعباس صلاحیˈ روز یکشنبه درگفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: دکتر روحانی در سخنرانی شهریور ماه سال جاری خود در مجمع عمومی سازمان ملل با صدایی رسا از صلح و ثبات در جهان حمایت کرد که این مهم باعث تغییر دیدگاه جهانیان به ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: سخنان دکتر حسن روحانی بسیار سنجیده و هوشمندانه بود، چرا که بسیاری از کشورها از همان ابتدا موافقت خود را با دیدگاه وی اعلام کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: تصویب این قطعنامه با 190 رای موافق در مقابل یک رای مخالف نماینده اسراییل، یکبار دیگر چهره خشونت طلبی و زورگویی رژیم اشغالگر اسراییل را به دنیا نشان داد.

صلاحی اضافه کرد: ایران اسلامی همیشه به دنبال مذاکرات سازنده و توام با احترام متقابل است و برای به نتیجه رسیدن چنین مذاکراتی تلاش می کند.

وی عنوان کرد: استکبار جهانی با تبلیغ ایران هراسی سعی داشت تا چهره ای مخدوش از نظام اسلامی را در جهان به نمایش بگذارد، اما دولت دکتر روحانی در فصل جدید از روابط با کشورهای جهان، بی پایه واساس بودن ایران هراسی را به جهانیان ثابت کرد.

نماینده مردم تفرش، فراهان و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مخالفت اسراییل با طرح پیشنهادی دکتر روحانی نشان داد که اگر قرار است مردم دنیا از کشوری هراس و وحشت کنند، این کشور ایران نیست بلکه اسراییل غاصب و اشغالگر است.

صلاحی گفت: تدبیر دکتر روحانی، غربی ها را از توهم ایران هراسی بیدار کرد و به آنان نشان داد که ایران به عنوان عضوی از جامعه ملل حاضر است به مسوولیت های جهانی خود عمل کند، بنابراین غربی ها باید به ایران اسلامی اعتماد کنند و دست از دشمنی با ما بردارند.

طرح پیشنهاد ˈجهان عاری از خشونت و افراطیگریˈ که در شهریورماه سال جاری از سوی دکتر روحانی رییس جمهوری در سازمان ملل مطرح شد، منجر به تصویب قطعنامه مقابله با افراط گرایی با رای مثبت 190 نماینده از کشورهای مختلف جهان شد و تنها رژیم اشغالگر اسراییل به این قطعنامه رای منفی داد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:41 | نویسنده : میثم اله وردی |