فرماندار تفرش خبر داد فعالیت ۱۷۰ واحد صنفی مزاحم در تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

خبرگزاری تسنیم: فرماندار تفرش گفت: ۱۷۰ واحد صنوف مزاحم در تفرش در حال فعالیت هستند که تاکنون حدود ۳۰ واحد درخواست گرفتن زمین در شهرک صنوف را داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از  خبرگزاری تسنیم از اراک، بهروز اردلان راد در جلسه تبادل نظر برای حل مشکلات شهرک صنوف مزاحم با حضور هیئت مدیره این شهرک و مسئولان شهرستان در فرمانداری تفرش برگزار شد اظهار کرد: در سال های اخیر با دستور ریاست جمهوری و مسئولین استانی انتقال صنوف مزاحم به خارج از محدوده شهری مصوب شد.

وی افزود: افزایش جمعیت شهری سبب افزایش بار ترافیکی و معضلات آن در شهر شده است و برخی خیابان های سطح شهر به دلیل کوچک بودن عرض معابر و خیابان، با بار ترافیکی مواجه هستند که مشکلات زیادی را برای افراد ساکن در این مکان ها ایجاد می کند.

فرماندار تفرش تصریح کرد: علاوه بر مشکلات ترافیکی، مغازه های حاشیه این خیابان ها هم جزو صنوف مزاحم هستند و در واقع برای خانواده های ساکن این خیابان‌ها دیگر آسایشی نمی ماند که خیابان بسیج تفرش نمونه بارز این مورد است.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان  تفرش با اشاره به مشکلات احداث شهرک صنوف گفت: مشکلات مالی و نبود تسهیلات لازم با حداقل سود از مهمترین مشکلات اعضای این شهرک است.

امیر کلانتری با اشاره به مصوبات این جلسه افزود: تامین زیر ساخت های مناسب، تعریض معابر، جدولکاری، ایجاد پارکنیگ های باز در هر واحد، اخطار مجمع امور صنفی جهت انتقال سریع صنوف مزاحم به این شهرک از مهمترین مصوبات این جلسه بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:18 | نویسنده : میثم اله وردی |