حمله گراز به يک چوپان در تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

چوپان تفرشی با حمله گراز وحشی، مجروح و روانه بیمارستان شد .
به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازواحد مرکزی خبر اراک :این چوپان هنگام چرای دام و درحال عبور از پل رودخانه روستای فسنگان مورد حمله گراز قرار گرفت.
این مرد 40 ساله گفت: گراز را قبل از حمله دیدم اما چون هوا روشن بود به گله حمله نکرد و زمانیکه درحال فرار بودم تا از حمله گراز در امان باشم از پشت به من حمله کرد .
وی با اشاره به اینکه هنگام مشاهده گراز جای گلوله روی بدن حیوان بود، اضافه کرد: از قدیم دراین منطقه گراز وجود داشته است اما این حیوان درحالت عادی به انسان حمله نمی کند و فقط زمانیکه او را اذیت کنند وحشی و به آدم حمله ور می شود .
مدیر شبکه بهداشت و درمان تفرش حال عمومی این چوپان را در بیمارستان مساعد اعلام کرد و گفت: بیمار از ناحیه پشت ران پای راست دچار آسیب دیدگی شده است .
آقای زیلابی افزود: واکسن های کزاز و هاری به بیمار تزریق شده و جراح او را به اتاق عمل منتقل کرده تا عفونت های احتمالی از زخم جدا شود.
آقای میرزایی رئیس اداره محیط زیست تفرش هم گفت: مجوز شکار گراز در ایام مشخص دراین منطقه صادر شده است اما شکار در روز وقوع حادثه مجاز نبود و متخلفانی که به این گراز گلوله شلیک کرده بودند، مورد پیگرد قانونی قرار می گیرند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:26 | نویسنده : میثم اله وردی |