نجات 50 خانوار در راه مانده توسط هلال احمر تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش از نجات 50 خانوار در راه مانده و گرفتار در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: نجات 50 خانوار در راه مانده توسط هلال احمر تفرش

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: به دنبال ریزش برف در 72 ساعت گذشته در محور مواصلاتی شهرستان تفرش و مشکل تردد در این محور امدادگران این شعبه اقدام به نجات و اسکان 50 مسافر در راه مانده کردند.

وی افزود: درمان سرپایی اضطراری نجات و کمک‌های اولیه درمانی ضروری به مصدومان و انتقال در راه ماندگان به شهر از جمله خدمات ارائه شده امدادگران طی سه روز گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان تفرش بوده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش تصریح کرد: تمام عوامل امدادی جمعیت هلال احمر تفرش به ویژه عوامل مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای سوم خرداد در حال آماده باش قرار دارند و خدمت رسانی به مردم توسط نیروهای امداد و نجات در تمامی ساعات شبانه روز انجام می‌شود.

حسین‌جمال بیان داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر در طرح امداد زمستانی قریب به یک هزار تخته پتو و بسته‌های غذایی به مقدار کافی در دو پایگاه امداد جاده‌ای ثابت سوم خرداد و گیان ذخیره شده و همچنین مدارسی نیز برای اسکان اضطراری مسافران تجهیز و در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: هم اکنون در محور مواصلاتی تفرش - اراک پایگاه امداد جاده‌ای سوم خرداد آمادگی اسکان 20 خانوار در راه مانده در این مکان را دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش همچنین از سازماندهی سه تیم عملیاتی امداد و نجات جمعیت هلال احمر این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: این تیم‌ها در مواقع اضطراری آمادگی لازم برای حضور در حوادث زمستانی را دارند.

حسین‌جمال خاطرنشان کرد: دو پایگاه امداد جاده‌ای سوم خرداد و گیان در محورهای مواصلاتی تفرش به اراک و تفرش به تهران، هم اکنون با دو دستگاه آمبولانس و تجهیزات کامل امدادی در کنار سایر سازمان‌های امدادی مشغول به فعالیت هستند.

حسین‌جمال گفت: کشیک اداره جمعیت هلال احمر تفرش با شماره تلفن 36226882 به صورت شبانه‌روزی فعال بوده و آماده پاسخگویی به نیازهای امدادی شهروندان است.

گفتنی است طرح امداد و نجات زمستانی از نیمه آذر ماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:44 | نویسنده : میثم اله وردی |