تئاتر مذهبی وقایع کربلا در تفرش برگزار شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش گفت: همزمان با ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) در ماه‌های محرم و صفر تئاتر مذهبی وقایع کربلا در تفرش برگزار شد.

خبرگزاری فارس: تئاتر مذهبی وقایع کربلا در تفرش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش فضل‌الله باباخانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت ایام سوگواری خاندان عصمت و طهارت(ع) در محرم و صفر، نمایش‌های مذهبی در شهرستان تفرش به روی صحنه رفت که مورد استقبال بالای همشهریان قرار گرفت.

وی افزود: نمایش مولای جوانان، گل بی‌باغبان، رخ ماه در آب، خون خدا و یاس سه ساله نمایش‌هایی هستند که توسط گروه تئاتر یاران به کارگردانی امید رجبی به روی صحنه رفتند.

فضل‌الله باباخانی اظهار کرد: اجرای نمایش‌های مذهبی از 11 آذرماه در سالن ورزشی هفتم تیر تفرش آغاز شد و تا 15 همین ماه ادامه داشت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش بیان کرد: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها راهی برای تبیین سیره اهل بیت(ع) در جامعه به ویژه نسل جوان است.

وی با اشاره به اجرای مراسم مذهبی و قدمت شهرستان تفرش در اجرای تعزیه و با توجه به اینکه تفرش قطب تعزیه کشور است، ادامه داد: استقبال گسترده مردم مومن و ولایت‌مدار این شهرستان از نمایش‌های مذهبی نشان دهنده عشق و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) است.

باباخانی فرهنگ‌سازی در این راستا را ضروری دانست و گفت: مسئولان فرهنگی و گروه‌های هنری باید در این راستا تلاش کنند چرا که زبان هنر بهترین وسیله برای ترویج فرهنگ دینی است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:35 | نویسنده : میثم اله وردی |