بسیجیان شهرستان تفرش در مصلای ولایت این شهرستان اجتماع کردند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

گردانهای عاشورا، بیت المقدس،الزهرا (س)و بسیجیان تفرش به مناسبت گرامیداشت فرمان امام خمینی (ره ) در تشکیل بسیج روز سه شنبه در مصلی ولایت این شهرستان اجتماع کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش مسئول معاونت سیاسی سپاه روح ا... استان مرکزی در این مراسم ،بصیرت ، اخلاص و حضور به موقع در عرصه های مختلف را از ویژگیهای یک بسیجی است.

سرهنگˈرجبیˈبا اشاره به مذاکرات ژنو افزود : یکی از اهداف طولانی مدت شدن مذاکرات این بود تا کشورهای دیگر به فکر ایجاد و تولید انرژی هسته ای در کشورشان نباشند .

وی حضور نمایندگان ایرانی در مذاکرات را پاسخ محکمی به یاوه گویان دانست و گفت : ما به جهانیان ثابت کردیم که از طریق مذاکره و منطق مسائل را حل می کنیم.

مسئول معاونت سیاسی سپاه روح ا... استان مرکزی تصریح کرد:اگر توافقات منجر به برداشتن 100درصدی تحریم ها و از بین رفتن مشکلات هسته ای ایران شود موفقیت نصیب ایران شده است . البته اجرا ی این مذاکره نیز تا حدی پیروزی می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش نیز در این مراسم گفت:بسیج ارتش توانمند و با ظرفیت بالای نیروی انسانی است که حضور حماسی خود را در عرصه های مختلف به اثبات رسانده است .

سرهنگ پاسدارˈعلی فراهانیˈ افزود:دشمن در عرصه های مختلف آزمود که جنگ سخت ، تهدید سخت نمی تواند ایرانیان را از پای در آورد لذا دست به جنگهای نرم و تبلیغات روانی دست زد.



وی خاطر نشان کرد : باید با تهذیب نفس و بصیرت مراقب توطئه های دشمنان بوده تا بتوانیم پیروزی بیشتر ی را کسب نماییم .

فرماندار تفرش نیز در این مراسم گفت:بسیج و بسیجی با مفاهیم مقدس و با شخصیت های مورد احترام پیوند ناگسستنی خورده و لازمه حفظ این پیوند ها ادای تکلیف و اجرای مسئولیت ها است.

ˈبهروز اردلان رادˈ افزود:بسیج یعنی پایداری ، استقامت ، حرف شنوی از رهبری نظام که این توفیق در مذاکرات ژنو نصیب ملت ایران شدکه نتیجه پایداری ملت ، و تبعیت رهبری نظام است .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:4 | نویسنده : میثم اله وردی |