پس از 3 سال تعطیلی عملیات بازسازی استخر تفرش آغاز شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از آغاز عملیات بازسازی استخر شهرستان تفرش پس از سه سال تعطیلی این مجموعه تفریحی خبر داد.

خبرگزاری فارس: عملیات بازسازی استخر تفرش آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش سعید ملکی ظهر امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی ورزشی استان مرکزی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده و مساعدت مسئولان ارشد استانی عملیات بازسازی استخر تفرش از امروز در این شهرستان آغاز شد.

وی تصریح کرد: این استخر حدود سه سال است که به دلیل خرابی تعطیل شده و از امروز با تخصیص اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان عملیات تعمیر و بازسازی آن آغاز شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، ادامه داد: همچنین در حال حاضر پروژه نخستین زمین چمن مصنوعی شهرستان زرندیه به تکمیل رسیده و آماده بهره‌برداری است.

ملکی گفت: با تخصیص اعتبارات لازم عملیات تعمیر اساسی سالن ورزشی محلات، سیستم گرمایشی مجموعه ورزشی زاویه و خشکرود در دست انجام است که امیدواریم هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت‌های اخیر کشور در رشته والیبال و فوتبال ساحلی گفت: موفقیت جوانان عضو تیم ملی فوتبال ساحلی در مسابقات بین قاره‌ای و کسب عنوان قهرمانی و همچنین درخشش والیبالیست‌های با اخلاق و شایسته کشور در دیدار با تیم‌های بزرگ و قدرتمند جهان موجی از افتخار و انگیزه و شادی و نشاط را در بین جوانان این مرز و بوم به همراه داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:41 | نویسنده : میثم اله وردی |