طرح امداد زمستانی هلال احمر تفرش آغاز شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش گفت: طرح امداد و نجات زمستانه جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش از امروز آغاز می‌شود.

خبرگزاری فارس: طرح امداد زمستانی هلال احمر تفرش آغاز شد

مجید حسین‌جمال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: طرح امداد و نجات زمستانه با توجه به نزدیک شدن فصل زمستان و لزوم ایجاد ایمنی در راستای کاهش حداکثری حوادث ترافیکی و نیز ایجاد امکان تردد ایمن در جاده‌ها، مقابله با سرمازدگی، کولاک، بهمن و یخبندان اجرا می‌‌شود.

وی هدف از اجرای این طرح را خدمت رسانی مطلوب به مسافرین، اسکان مسافرین، تغذیه اضطراری و تسریع در رسیدگی به تصادفات و نجات حادثه دیدگان عنوان کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش تصریح کرد: افزایش خدمات امداد و نجات، بهره‌ برداری بهینه از ظرفیت و توان عملیاتی امدادگران در ماموریت‌های امداد و نجات و افزایش ایمنی در محورهای مواصلاتی از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح است.

وی تصریح کرد: درمان سرپایی اضطراری نجات و کمک‌های اولیه درمانی ضروری به مصدومان، مجروحان تصادفات، سایر حوادث و سوانح از جمله خدمات جمعیت هلال‌احمر در طرح امداد و نجات زمستانی است.

حسین‌جمال افزود: به دنبال ریزش برف در روزهای گذشته در محور مواصلاتی شهرستان تفرش و مشکل تردد در این محور امدادگران این شعبه اقدام به اسکان 60 مسافر در راه مانده کردند.

وی خاطرنشان کرد: از اواخر آبان ماه امسال تمامی عوامل امدادی شعبه در حال آماده باش قرار گرفتند و در گشت‌های امدادی تعداد 3 اکیپ به طور گردشی امداد رسانی می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش بیان کرد: تمام  عوامل امدادی جمعیت هلال احمر تفرش به ویژه عوامل مستقر در پایگاه امداد جاده‌ای در حال آماده باش قرار دارند و خدمت‌رسانی به مردم توسط نیروهای امداد و نجات در تمامی ساعات شبانه‌روز انجام می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:28 | نویسنده : میثم اله وردی |