مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در تفرش برگزار شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم با حضور بانوان بسیجی تفرش در مصلای ولایت این شهرستان برگزار شد.

خبرگزاری فارس: مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در تفرش برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تفرش پیش از ظهر امروز در این مراسم گفت: آنچه موضوع جنگ نرم و تهاجم فرهنگی را با اهمیت می‌سازد، گذار نحوه تهاجم استکبار به منظور تحت سلطه در آوردن ملت‌ها، از تهاجم نظامی به تهاجم فرهنگی است، تا از این طریق بتواند با تخریب بنیان‌های فکری و اعتقادی ملت‌ها، هویت ملی و دینی آنها را پوچ و سلب کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فریدون امیری افزود: شناخت، درک صحیح و داشتن تصویری روشن از ابعاد و همچنین راه‌های مقابله با جنگ نرم، می‌تواند ما را در دفاع از هویت ملی و دینی یاری کند.

وی تصریح کرد: تقویت و پر بار کردن فعالیت‌های فرهنگی و هنری، امید به آینده و دیدی خوشبینانه همراه با اعتماد به‌نفس به دور از ناامیدی، اتحاد مردم و جریان‌های سیاسی و دوری از اختلاف، تردید، بدبینی و ایستادگی و عدم سازش در برابر دشمنان انقلاب و نظام اسلامی رمز موفقیت نظام در مهار جنگ نرم دشمنان است.

امیری افزود: هدف اصلی دشمن در جنگ نرم مبارزه با باورها، افکار و اندیشه‌های جامعه اسلامی است که برای آنان خطر آفرین شده است.

وی خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم تمسک واقعی به قرآن داشته باشیم قطعاً می‌توانیم جامعه را در برابر هجمه‌های دشمنان محافظت کنیم.

معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه تفرش همچنین به نقش موثر بانوان در خانواده برای مقابله با جنگ نرم اشاره کرد و بیان کرد: اگر در حفاظت از خانوده رسالت خود را خوب انجام دهیم یقیناً جامعه در مقابل جنگ نرم دشمنان محفوظ خواهد ماند زیرا خانواده نمونه بارز یک جامعه کوچک است.

امیری قیام برای احیاء حکومت اسلامی در جهان، تبیین حقایق اسلامی با استفاده از ابزارهای مهندسی، یگانگی و وحدت اسلامی و صدور فرهنگ ناب اسلام محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی را از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمنان اعلام کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:7 | نویسنده : میثم اله وردی |