نماینده مردم تفرش درمجلس: توافق ژنو یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

ایرنا- نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، توافق ژنو را یک پیروزی بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: این پیروزی بدون شک برگ زرینی در تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی و دولت تدبیر و امید است.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از ˈعباس صلاحیˈ روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این پیروزی نتیجه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، تدبیر و شایستگی های رییس جمهوری و ایستادگی و مقاومت ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با کسب این پیروزی شیرین توانست آرامش خوبی را در جامعه حاکم کند و امیدواریم که این روند تا پیروزی کامل ایران و لغو تمامی تحریم ها ادامه داشته باشد.

وی اضافه کرد: دولت دکتر روحانی در 100 روز اخیر بیشترین توجه را به مسئله مذاکرات هسته ای معطوف داشت و توانست نتایج خوبی در زمینه حل و فصل این موضوع به دست آورد.

صلاحی، با ذکر اینکه با درایت دولت تدبیر و امید و هدایت عالمانه مقام معطم رهبری، پیروزی های بیشتری را شاهد خواهیم بود، اظهار کرد: حاکم شدن آرامش در بازار و در پی آن کنترل قیمت ها، پاسخی به صبوری ملت غیور ایران زمین است.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تحریم هایی که در این سند لغو شده، تمام انتظارات مردم و مسوولان را برآورده نمی کند اما این توافق شروع خوبی برای همکاری بیشتر و قدرت گرفتن ایران اسلامی در مناسبات خارجی است.

وی با بیان اینکه این توافق ممکن است منتقدانی در کشور داشته باشد ،گفت: منتقدان باید فرصت بدهند تا خواست مردم اجرایی و عملیاتی شود.

وی افزود: ایران همواره اعلام کرده که به هیچ عنوان به دنبال سلاح هسته ای نیست و تولید سلاح های کشتار جمعی را از سوی هر کشوری حرام می داند بنابراین دنیا و به ویژه گروه 5+1 به حس نیت ایران در مذاکرات پی برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:16 | نویسنده : میثم اله وردی |