راه‌اندازی باشگاه کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:

معاون فرهنگی دانشگاه تفرش از راه‌اندازی باشگاه کرسی‌های آزاداندیشی در این دانشگاه خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش محمد حبیبی در گفت‌و گو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، با اعلام این خبر، افزود: این باشگاه در راستای آماده‌سازی دانشجویان جهت برگزاری هرچه بهتر و موفق‌تر کرسی‌های آزاداندیشی راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون اقدام مناسبی در راستای برگزاری این کرسی‌ها انجام نشده است، تصریح کرد: شاید دغدغه چندانی در این حوزه وجود نداشته یا نگرانی از تبعات ورود به این حوزه دانشجویان را از این وادی دور نگاه داشته است.

وی اضافه کرد: بر این اساس با راه اندازی باشگاه یاد شده سعی کردیم به صورت غیر رسمی دانشجویان را به این فضا وارد کرده و موضوعات را مطرح و نظریات را در قالب گفت‌وگوهایی که در این باشگاه انجام می‌شود، چکش کاری کنیم.

وی افزود: این اقدام باعث خواهد شد که دانشجویان هم با ماهیت آنچه در قالب این کرسی‌ها تبیین می‌شود به صورت درست و کامل آشنا شده و هم از نظر محتوایی به دریافت درستی از مسایل دست یابند تا کرسی های‌یاد شده در مسیر درستی حرکت کرده و از ورود حاشیه‌ها به این فضا جلوگیری شود.

معاون فرهنگی دانشگاه تفرش در پایان با اشاره به ایجاد کمیته‌های محتوایی، علمی و اجرایی در بدنه این باشگاه، خاطرنشان کرد: باید ضرورت حضور دانشجو در چنین کرسی‌هایی در ابتدا برای خود دانشجویان به یک باور تبدیل شود، در غیر اینصورت بدون حضور آنان برگزاری چنین کرسی‌هایی معنا ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:9 | نویسنده : میثم اله وردی |