فرماندار تفرش: بسیج مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

فرماندار تفرش با اشاره به اینکه توجه به تفکر بسیج و بسیجی کشور را در مسیر رشد و توسعه قرار می‌دهد و از خطرات و توطئه‌های دشمنان ایمن می‌سازد، گفت: بسیج مظهر اقتدار و انسجام جامعه اسلامی است.

خبرگزاری فارس: بسیج مظهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، بهروز اردلان‌راد بعد از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای تفرش که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار، عظمت و عزت ایران اسلامی به برکت خون شهدای والامقام به دست آمده است.

وی با بیان اینکه شهدا با پیروی از ولایت فقیه و فرامین معمار بزرگ انقلاب در جبهه‌های نبرد حضور یافتند، تصریح کرد: حراست از دستاوردهای انقلاب و ارزش‌های دینی در جامعه از مهم‌ترین اهداف شهدای گرانقدر در هشت سال دفاع مقدس است.

فرماندار تفرش افزود: بسیج مظهر اقتدار و سربلندی ایران اسلامی در مقابل دشمنان است، حضور فعال بسیجیان در عرصه‌های مختلف، سبب موفقیت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف فرهنگی، هنری، علمی و دفاعی شده و ترس و واهمه را برای دشمنان به ارمغان آورده است.

اردلان‌راد عنوان کرد: جامعه‌ای که تفکر و فرهنگ بسیجی در آن شکل گیرد هیچ‌گاه دچار انحراف و تأثیرپذیری از تبلیغات و اقدامات خصمانه دشمنان قرار نخواهند گرفت.

وی بیان کرد: نهاد مقدس بسیج به عنوان عظیم‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران در صحنه‌های دفاع از انقلاب و کیان کشور و همچنین به عنوان قدرت مردمی در عرصه‌ بازدارندگی و مقابله با تهدیدات است.

به گزارش فارس؛ این یادواره در فضایی صمیمی با حضور مسئولین شهرستانی و با هدف زنده نگاه داشتن شهید بسیجی صفت‌الله قره‌گوزلو در روستای قره‌جاقیه شهرستان تفرش برگزار شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 19:2 | نویسنده : میثم اله وردی |