همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در تفرش گشایش یافت

پایگاه خبری هدهد تفرش:

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کتاب در تفرش گشایش یافت.

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب در تفرش گشایش یافت

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس  اراک رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش صبح امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه یک‌هزار و 650 جلد کتاب با بیش از 700 عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف علمی، فلسفی،روانشناسی، اجتماعی، مذهبی و دینی وجود دارد.

فضل‌الله باباخانی به اهداف برپایی این نمایشگاه اشاره کرد و بیان کرد: گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در بیست و یکمین دوره، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ارتقاء سطح دانش علاقمندان و توجه به نیاز کتاب در زندگی از اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی تصریح کرد: توجه به نیازهای جامعه و جلب توجه عمومی به فرهنگ مطالعه با ابزارهای مناسب می‌تواند به گسترش این فرهنگ در کشور کمک زیادی کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش با اشاره به اینکه مطالعه‌ کتاب یک نوع رفتار مثبت و فرهنگ ساز در جامعه است، افزود: این عنصر مهم می‌تواند در تکامل روحی جامعه مؤثر باشد که برای تغییر این رفتار ما نیازمند حرکت خطی گروهی از نهادها هستیم.

باباخانی در  ادامه اظهار داشت: یکی از راه‌های توسعه فرهنگ کتابخوانی برگزاری نمایشگاه‌های کتاب می‌باشد تا ضمن ایجاد انگیزه، علاقمندان بتوانند به راحتی به کتب مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

این نمایشگاه از امروز تا پنجم آذر ماه در محل کتابخانه عمومی تفرش دایر و آماده بازدید علاقمندان است.

گفتنی است هم اکنون بیش از 29 هزار جلد کتاب در کتابخانه عمومی تفرش موجود است و بیش از یک هزار و 400 نفر به عنوان عضو فعال از خدمات کتابخانه عمومی این شهرستان بهره‌مند هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:6 | نویسنده : میثم اله وردی |