رئیس شورای شهر تفرش: میثم صابری شهردار تفرش شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس شورای شهر تفرش از انتخاب میثم صابری به عنوان شهردار تفرش خبر داد.

خبرگزاری فارس: میثم صابری شهردار تفرش شد

به گزارشپایگاه خبری هدهد تفرش رئیس شورای اسلامی شهر تفرش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: اعضای شورای اسلامی شهر تفرش با بررسی سوابق و تجارب گزینه‌های پست شهرداری این شهر در نهایت با پنج رای موافق میثم صابری را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کردند.

قدرت‌الله شاه‌علی داشتن تخصص در زمینه عمران و نقشه‌برداری، سابقه کار در شهرداری، ارائه عملکرد مطلوب در شهرداری، بومی بودن و آشنایی شهردار جدید تفرش با فرهنگ این شهر را از ویژگی‌های شهردار منتخب عنوان کرد.

وی تصریح کرد: تکمیل ساختمان شهرداری، تشکیل شورای نظارت بر نیروهای تحت امر، پیگیری امور شهرداری، برخورد مناسب و قانونی با نیروهای تحت امر، داشتن برنامه بلندمدت و کوتاه‌مدت را از مهمترین برنامه‌های شهردار در تقویم کاری وی اعلام کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان تفرش تاکید کرد: شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر یک هدف واحد دارند و آن خدمت‌رسانی صادقانه و بی‌منت به مردم است و از شهردار انتظار می‌رود تعامل مناسبی با اعضای شورا داشته باشد.

شاه‌علی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های مطلوب شهردار در سه ماه سرپرستی شهرداری امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد عمران و آبادانی هر چه بیشتر این شهرستان باشیم.

وی افزود: بهره‌گیری صحیح و مناسب از تمام ظرفیت‌ها، مدیریت یکپارچه شهری بر اساس تفکر و خرد جمعی، ارتباط مستقیم و سازنده با شورای شهر برای تصمیم‌گیری‌های کلان شهری از مهم‌ترین خواسته‌ها و انتظار اعضای شورای شهر از شهردار جدید است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:میثم,صابری,شهردار,تفرش,هدهد, | 12:1 | نویسنده : میثم اله وردی |