بسیج همواره پشتیبان ولایت فقیه است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه تفرش گفت: بسیج همواره پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

 

به گزارشپایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از ایرنا، سرهنگ پاسدارˈعلی فراهانیˈ دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: : بسیج یادگارامام راحل است که نقش بسزایی در حرکت عظیم انقلاب شکوهمند اسلامی داشته است.

وی ادامه داد: اخلاص، تلاش و کار جهادی و پشتیبانی از نظام و ولایت از ویژگی های منحصر به فرد بسیج است و این نهاد مردمی همواره بازوی نظام و پشتیبان ولایت بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش، بسیج را قدرت مند ترین نهاد مردمی خواند و بیان کرد: ولایتمداری، ایثار، فداکاری و ایمان قوی از جمله ویژگی های مهم نیروهای بسیجی است که در پاسداری از حریم نظام، کشور و ملت سر از پا نشناخته و هر جا خلاء یا نیازی احساس کنند همه توان خود را برای حل آن مسئله می گذارند.

وی اضافه کرد: بسیج از زمان تشکیل تا به امروز در زمینه های عمرانی، سیاسی، علمی، اقتصادی و مهاربحران ها و مقابله با تهدیدات دشمنان پیشگام بوده و همواره در خط ولایت و حافظ دست آوردهای انقلاب و نظام بوده است.

سرهنگ پاسدار فراهانی اظهار کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت بسیج در دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی موجبات تداوم انقلاب اسلامی را در کشور فراهم کرده است.

وی خاطرنشان کرد: روحیه توکل، ایثار و ولایتمداری بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس توطئه دشمنان را در ضربه زدن به ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی خنثی کرد.

فرمانده سپاه ناحیه تفرش بیان کرد: دیدار با امام جمعه، همایش ائمه جماعات، عطر افشانی قبور شهدا، اعزام گروه پزشکی به روستاهای محروم، دیدار با خانواده شهدا، همایش بسیج سازندگی، اجرای یادواره شهدا در روستاهای تفرش و اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد را از برنامه های هفته بسیج شهرستان تفرش است.

وی خاطرنشان کرد: ارسال پیامک، فضاسازی شهری، نمایشگاه خوشنویسی، اجرای رزمایش های فرهنگی ، انجام مشاوره های پزشکی و دینی از دیگر برنامه های این هفته در تفرش است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:20 | نویسنده : میثم اله وردی |