آموزش همگانی امداد موجب توان‌افزایی هلال احمر می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفرش بر لزوم آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه به منظور توان‌افزایی تیم‌های امدادی هلال احمر تاکید کرد.

خبرگزاری فارس: آموزش همگانی امداد موجب توان‌افزایی هلال احمر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازخبرگزاری فارس  اراک مجید حسین‌جمال ظهر امروز در جلسه هماهنگی تفاهم‌نامه جمعیت هلال احمر و ادارات این شهرستان اظهار داشت: با توجه به شعار هر خانواده ایرانی، یک امدادگر پرداختن به آموزش همگانی امداد و کمک‌های اولیه امر بسیار مهمی است که باید اهتمام ویژه‌ای به آن داشت.

وی با اشاره به تفاهم‌نامه‌هایی که هلال احمر با ادارات امضاء می‌کند، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی‌، امدادی، جستجو، امداد و نجات، کلیات اطفاء حریق و راه‌های پیشگیری و آمادگی و مقابله با حوادث طبیعی و غیرمترقبه موضوع تفاهم‌نامه جمعیت هلال احمر با ادارات و نهادهای دولتی است.

رئیس جمعیت هلال احمر تفرش افزود: تهیه و تدوین سرفصل‌ دوره‌های آموزشی، تامین منابع آموزشی، تامین مربیان مورد نیاز برای تدریس در دوره‌های آموزشی چهارگانه، تامین ایاب و ذهاب و حق‌الزحمه مربیان آموزشی، تامین تجهیزات آموزشی ویژه دوره‌های آموزشی، ارزیابی و مشارکت در صدور گواهینامه پایان دوره‌های آموزشی پس از اتمام هر دوره از دیگر تعهدات جمعیت هلال احمر تفرش است.

حسین‌جمال ادامه داد: هماهنگی با سازمان‌ها و ادارات دولتی به منظور برقراری ارتباط لازم با جمعیت هلال احمر برای مشخص کردن زمان، مکان و چگونگی برگزاری دوره‌ها و توزیع منابع آموزشی، ابلاغ دستور به تمامی ادارات برای اعلام فهرست مشخصات کامل متقاضیان شرکت در دوره و برنامه زمان‌بندی پیشنهادی حداقل یک هفته قبل از برگزاری هر دوره به جمعیت هلال احمر از تعهدات ادارات است که امیدواریم در سایه این همکاری‌ها بتوانیم شاهد تحقق شعار «هر خانواده ایرانی، یک امدادگر» باشیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:36 | نویسنده : میثم اله وردی |