پیام فرماندار شهرستان تفرش به مناسبت 13 آبان روزملی مبارزه با استکبار جهانی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

بهروز اردلان راد طی پیامی روز 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را به مردم تفرش تبریک گفت .

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از سایت فرمانداری شهرستان تفرش بهروز اردلان فرماندار شهرستان تفرش  در بخشی از پیام خودباگرامیداشت یاد و خاطره معمار و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) اظهار داشتند:استکبار جهانی با تبعید حضرت امام (ره) قصد از بین بردن انقلاب اسلامی و خاموش کردن چراغ هدایت بخش این انقلاب را داشت لیکن همگان شاهد بودند که چگونه حضرت امام (ره) با استقامت و پایداری مثال زدنی خود نه تنها توطئه های دشمنان را نقش بر آب نمودند، بلکه با بازگشت عزتمندانه به میهن اسلامی به جوانان این مملکت درس مبارزه و پایداری را آموختند .
اردلان راد دربخش دیگری از پیام خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دانشجویان و دانش آموزان شهید انقلاب اسلامی ،به مقام شامخ آنان ادای احترام نموده وتصریح داشتند : دانشجویان پیرو خط امام (ره) در حرکتی خود جوش با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند. وی ، 13 آبان را روز پیروزی اراده مردم بر اراده استکبار جهانی دانستند.
بهروزاردلان راد در پایان ، ازعموم مردم انقلابی تفرش خواست همراه با دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار جهانی شرکت نموده و با حضور گسترده خویش از نظام جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته حمایت و پشتیبانی نمایند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:50 | نویسنده : میثم اله وردی |