12 اسفند ماه 79 شعبه در تفرش ایجاد می‌شود

خبرگزاری هدهد شهرستان تفرش:

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان تفرش از استقرار 79 شعبه اخذ رأی در روز 12 اسفند در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 79 شعبه در تفرش ایجاد می‌شود

اصغر عالیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اتخاذ شده است و هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات وجود ندارد.

وی تصریح کرد: 15 نفر از ثبت‌نام‌کنندگان در این شهرستان تایید صلاحیت شده‌اند که از امروز و همزمان با سایر شهرهای استان کار تبلیغات خود را آغاز کرده‌اند.

فرماندار تفرش با بیان اینکه نامزدها باید در طول انتخابات اخلاق انتخاباتی را رعایت کرده و در چارچوب قانون حرکت کنند افزود: با توجه به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و افزایش فشارها از طریق تحریم و ترور، همه در برگزاری انتخابات سالم و پرشکوه مسئول هستند و باید به سهم خود در برگزاری هر چه بهتر انتخابات بکوشند.

عالیخانی ادامه داد: دشمن تصور می‌کند با تحریم و فشار می‌تواند مانع از خلق حماسه‌ای دیگر توسط ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی شود، اما غافل از آن است که هر چه فشارهای دشمنان بر این ملت بیشتر شود، اتحاد و همبستگی و یکپارچگی این ملت برای عزت و سربلندی ایران بیشتر و بیشتر خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن ثابت کردند که همواره برای دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی در صحنه هستند و روزبه‌روز مشارکت آنان در صحنه‌های مهم سیاسی و اجتماعی افزایش می‌یابد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 16:7 | نویسنده : میثم اله وردی |