تشکر امام جمعه تفرش از حضور مردم در راهپیمایی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

تشکر امام جمعه  از حضور مردم در راهپیمایی

امام جمعه شهرستان تفرش  : تا زمانی که روحیه استکباری آمریکا ، روحیه مداخله گرایانه آمریکا وجود داشته  تا حدی که جاسوسی و شنود تلفنی وجو د داردمرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل وجود خوهد داشت .

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازندای تفرش:

حجت الاسلام مومنی امام جمعه  شهرستان تفرش در پایان راهپیمایی از حضور مردم و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آّن تشکر کرد و  گفت :
ما تکیه بر فرهنگ عاشورا، درس آموزی از سیاست ، وفا، شجاعت امام حسین (ع) می توانیم در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.


حجت الاسلام مومنی افزود : فرهنگ حسینی ، فرهنگ عاشورا سرمایه های عظیم ملت ما است .


وی تصریح کرد : نسل جدید احتیاج به توجیه ، تحلی ، بررسی دارد و باید نسل جوان را آگاه کرد تا تحت تاثیر القائات و حرفهای دشمنان قرار نگیرند. مبادا از لبخندهای دشمنان خوشحال شویم ، مبادا به دشمنان اعتماد کنیم ، درصورت اعتماد ضربه سنگینی می خوریم .بی اعتباری دشمنان و به خصوص آمریکا  در کل جهان به اثبات رسیده و از این بی اعتباری باید درس عبرت بگیریم و دست بیعت به دشمنان ندهیم.


امام جمعه تفرش تاکید کرد : تا زمانی که روحیه استکباری آمریکا ، روحیه مداخله گرایانه آمریکا وجود داشته  تا حدی که جاسوسی و شنود تلفنی وجو د داردمرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل وجود خوهد داشت .

 

وی خاطر نشان کرد : با اعتماد به نفس ، مقاومت ، صرفه جویی ، اعتماد بر نخبگان کشور ، مشکلات را پشت سر نهاده و حماسه اقتصادی دیگری را خلق کنیم .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:مومنی,امام جمعه,تفرش,هدهد, | 13:10 | نویسنده : میثم اله وردی |