صلاحی: مرگ بر آمریکا شعار ملی ایران و برخاسته از انقلاب اسلامی است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان گفت: شعار مرگ بر آمریکا شعار اصولی و برخاسته از انقلاب ماست و تا زمانی که آمریکا از سیاست غلط خود دست برندارد، این روند ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، در خصوص روز 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان روز حمله دژخیمان پهلوی به دانشگاه و به شهادت رسیدن گروهی از دانشجویان و دانش‌آموزان است که به عنوان روز دانش‌آموز گرامی داشته می‌شود.

وی با بیان اینکه در 13 آبان لانه جاسوسی امریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام اشغال شد و امروز شاهد اثرات آن هستیم، افزود: با توجه به عملکرد نظام سلطه در کشورهای دیگر می‌طلبید که این روز تحت عنوان روز استکبارستیزی در تقویم جمهوری اسلامی در نظر گرفته شود و به صورت جمعی از سیاست‌های امپریالیسم جهانی و اقدامات آمریکا اعلام برائت شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان تصریح کرد: همزمانی سیزدهم آبان روز دانش‌آموز با روز تبعید امام خمینی(ره) و اشغال لانه جاسوسی دست به دست هم داد که چنین روزی تحت این عنوان نامگذاری شود و امروز نیز اثرات آن را می‌بینیم. اگر در سال 1358 سفارت آمریکا توسط دانشجویان ایران اشغال شد، امروز مردم دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که وجود و حضور سفارت آمریکا در هر کشور عامل جاسوسی است و اقدامات آن همه خصمانه و در راستای منافع آمریکاست.

وی با اشاره به اقدامات آمریکا در جاسوسی گفت: این اتفاق خود گواهی بر خودبرتربینی و ماهیت استکباری این کشور است. مردم دنیا دریافتند که سفارت آمریکا در هر کشور مرکز جاسوسی علیه مصالح کشورهاست. ما نیز خوشحالیم که پس از گذشت سال‌ها که مردم ما به ماهیت خصمانه آمریکا پی بردند امروز دنیا نیز نیت این کشور و سران آن را دریافته است.

صلاحی تاکید کرد: گرامیداشت این روز نشان‌دهنده مقاومت و خروش ملت ماست و اینکه مردم ما از طریق این روز در مقابل بی عدالتی و ظلم آشکار ایستادگی می‌کنند.

نماینده مردم تفرش در خصوص حذف شعار آمریکا گفت: بهتر است که مسائل را با هم ارتباط ندهیم. شعار مرگ بر آمریکا یک شعار اصولی است و برخاسته از دشمنی‌ها، قلدرمآبی و خیانت آمریکا نسبت به ایران است. تا زمانی که روحیه آمریکا روحیه خودبرتربینی، خشم و تجاوز باشد این شعار سرداده خواهد شد.

وی ادامه داد: امروز که درحال مذاکره هستیم باید علاوه بر حفظ این روحیه مقاومت در برابر خود برتربینی آمریکا این شعار را سر دهیم و به صورت موازی اقدامات دیگر خود مانند مذاکرات بین‌المللی را نیز ادامه دهیم و بر سر مواضع خود بمانیم. این شعار نباید به عنوان عامل بازدارنده‌ و تاثیرگذار در عرصه مذاکرات باشد

این نماینده مجلس شعار مرگ بر آمریکا را شعار ملی ایران و برخاسته از انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ما به صورت اصولی با حفظ عزت خود و با توجه به حکمت و مصلحت راه خود را ادامه خواهیم داد و خللی نیز در این شعار ایجاد نخواهد شد

صلاحی اظهار داشت: تمام تلاش استکبار این است که از این موضوعات بهره‌برداری کند. ما نباید درخصوص سردادن این شعار در کشور دو دستگی و اختلاف ایجاد کنیم این دقیقا چیزی است که استکبار در پی آن است. ما امروز به وحدت کلمه حمایت از دولت نیاز داریم. طرح این شعارها به معنی این است که مصالح ملی را در نظر نمی‌گیریم. در حالیکه ما قطعا این شعار را سرخواهیم داد، به اصول خود پایبند خواهیم بود و مذاکرات نیز در مسیر درست خود ادامه خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:17 | نویسنده : میثم اله وردی |