فریاد استکبار ستیزی در استان مرکزی طنین انداز شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 13 آبان ماه، فریاد استکبار ستیزی در مناطق مختلف استان مرکزی طنین انداز شد.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری ایرنا ، دهها هزار نفر از اقشار مختلف مردم شهرها و نقاط مختلف استان مرکزی امروز همزمان با سراسر کشور ، با حضور در آیینها و تجمعها با سردادن شعارهای انقلابی انزجار خود را از سیاستهای زیاده خواهانه و استکباری آمریکا و رژیم نامشروع اسرائیل اعلام کردند.

آیین استکبار ستیزی در اراک با تجمع در مصلی بیت المقدس این شهربا تلاوت قرآن کریم و سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد و پس از سردادن شعارهای انقلابی، اجتماع کنندگان به سخنان نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گوش فرا دادند.

برگزاری تریبون دانشجویی و دانش آموزی و آیین نوحه خوانی از برنامه های جانبی یوم الله 13 آبان در اراک بود.

همچنین نظیر این مراسم بطور همزمان در نقاط محتلف استان برگزار شد .

* ساوه

همزمان با یوم الله 13 آبان، ندای مرگ بر استکبار در جای جای ساوه طنین انداز شد ، اقشار مختلف مردم این با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون ˈمرگ بر استکبارˈ، ˈالله اکبرˈ، ˈلا اله الا الله ˈ و ˈ 13 آبان ماه یوم الله است یوم اللهˈ، این روز را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهای ˈامروز روز ملت ایران است، روز مبارزه با استکبار استˈ، ˈما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ایˈ خشم و انزجار خود را از مستکبران جهان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه ساوه در این مراسم با اشاره به این که 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است، گفت: ایران اسلامی در همه حال و تحت هر شرایطی با مستکبران مبارزه خواهد کرد.

حجت الاسلام سید ˈحسین تقویˈ با بیان این که ماهیت انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران با هر کسی که به دنبال زورگویی، ظلم به مظلوم و تجاوز به حقوق و حریم دیگران باشد، مبارزه می کند.

* مردم شهرستان زرندیه نیز با حضور در راهپیمایی 13 آبان انزجار خود را از مستکبران جهان اعلام کردند و با سردادن شعارهای ˈمرگ بر اسراییلˈ و ˈلا اله الا اللهˈ این روز را گرامی داشتند.

امام جمعه زرندیه در این مراسم گفت: 13 آبان یوم الله است و اهمیت حوادث این روز کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی نیست.

حجت الاسلام ˈمحمدعلی علم الهدیˈ افزود: ایران اسلامی با هر زورگویی که بخواهد حقوق ملت های مظلوم را نادیده بگیرد، مبارزه می کند.

* خمین

صدای فریادهای کوبنده ˈمرگ بر آمریکاˈ، دانش آموزان، مردم و مسوولان در راهپیمایی یوم الله 13 آبان از مسیر میدان 15 خرداد تا مصلای امام خمینی(ره) دوشنبه در شهرستان خمین زادگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان با حضور گسترده خویش در این راهپیمایی با سردادن ˈالله اکبرˈ، مرگ بر آمریکاˈ، خشم و انزجار خویش را ازجنایت های آمریکا به جهانیان اعلام کردند.

دراین مراسم امام جمعه خمین گفت: آمریکا امروز خواهان و مدعی مذاکره با ایران است و اما هنوز دست از تهدیدها، ترورها، ظلم و ستم، حمایت از رژیم صهیونیستی برنداشته است و این ادعای دروغین آمریکا به دنیا را اثبات می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سید ˈعلی حسینیˈ در این مراسم افزود: بزرگترین دشمن کشورهای دنیا، دولت تروریست، جنایتکار، ظالم، متجاوز و ستمگر در سطح بین الملل کشور غارتگر آمریکا است.

* تفرش

مردم شهرستان تفرش همزمان با سراسر کشور و استان با راهپیمایی و اجتماع در مصلای ولایت این شهر روز سیز ده آبان و مبارزه با استکبار را گرامی داشتند و علیه مستکبران شعار سر دادند.

امام جمعه شهرستان تفرش طی سخنانی در جمع مردم این شهر با اشاره به تقارن این روز با محرم افزود: محرم یک ظرفیت و سرمایه عظیم برای ملت ایران برای ایستادن در مقابل دشمنان است.

حجت الاسلام ˈسید محمد مومنیˈ ادامه داد: رسالت کنونی ملت ایران و مسوولان در عصر کنونی انتقال فرهنگ حسینی و عاشورا به نسل جوان است.

وی در ادامه تصریح کرد: تا زمانیکه روحیه استکباری و مداخله گرانه امریکا باقی است مرگ بر امریکا ایران ادامه دارد.

در پایان این مراسم قطعنامه 10 ماده ای با موضوعات لزوم اتحاد و یکپارچگی ملت حول محور ولایت فقیه، حمایت قاطع از ملت مظلوم فلسطین ، پشتیبانی قاطع از تاکتیک نرمش قهرمانانه و روند مذاکرات هسته ای، تاکید بر لزوم رفع تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران، انزجار از بحران های منطقه خاورمیانه از بندهای ای قطعنامه بود.

13 آبان که با عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده، یادآور سه واقعه مهم تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال 1343، به شهادت رساندن دانش آموزان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال 1358 است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:52 | نویسنده : میثم اله وردی |