استاندار مرکزی برتسریع آبرسانی به تفرش تاکید کرد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

تفرش- استاندار مرکزی با تاکید بر اهمیت تکمیل سریع پروژه آبرسانی هفتیان تفرش گفت: اجرای این پروژه باید در اولویت برنامه های مسوولان این شهرستان باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازایرنا،«محمد حسین مقیمی» روز شنبه در نشست شورای اداری تفرش افزود: کمبود آب به عنوان پیچیده ترین و مهمترین مشکل شهرستان تفرش، باید هرچه سریعتر با استفاده از روشهای پیش بینی شده در قانون بودجه رفع شود.

وی ادامه داد: آب محور دستیابی به توسعه متوازن کشاورزی و صنعتی است و باید در سایه مطالعات صحیح ، برنامه های راهبردی دراحیای قنوات و منابع آبی این منطقه مهیا شود.

استاندار استان مرکزی تاکید کرد: لایروبی قنوات کشاورزی با هدف احیای مجدد آب در مصارف کشاورزی روستاییان ،توسعه شهرک صنعتی از 36 هکتار به 90 هکتار و پیش بینی صنایع کم آب و پاک و اختصاص پنج واحد در شهرک صنعتی به توسعه صنایع دستی از موضوعاتی است که باید ظرف یک ماه آینده تعیین تکلیف شده و با راهکارهای مناسب گوشه ای از مشکلات این شهرستان به سرعت برطرف شود.

امام جمعه شهرستان تفرش نیز در این نشست خدمت رسانی به امت اسلامی را از با ارزش ترین اعمال و ارزشها در جامعه دانست و گفت: گره خوردن خدمت صادقانه با اعتدال زمینه پیشرفت وتوسعه متوازن را مهیا می کند.

حجت الاسلام «سید محمد مومنی» افزود: اعتدال در مدیریت تنها به معنای مشی سیاسی متعادل نیست بلکه پایبندی به برنامه و پرهیز از افراط و تفریط و روزمرگی نیز در دایره اعتدال قرار دارد.

وی گفت: طولانی شدن پروژه آب هفتیان و ساختمان شهرداری تفرش به نوعی مردم را دلسرد کرده و شتاب بخشی به این طرح های زیربنایی می تواند طیف بزرگی از مشکلات را سامان دهد.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان نیز در این نشست گفت: شهرستان تفرش از نبود توسعه همه جانبه رنج می برد و انتظار مردم این شهرستان از دولتمردان تدبیر و امید این است که بستر دستیابی به توسعه همگن را در عرصه های خدمات، کشاورزی و صنعت هموار کنند.

دکتر ˈعباس صلاحیˈ افزود: آبرسانی به شهرستان تفرش از چشمه هفتیان، تخصیص اعتبار به دانشگاه تفرش به منظور توسعه و تکمیل پروژه های عمرانی، گاز رسانی به روستاهای تفرش، تکمیل خوابگاه دخترانه فاطمه زهرا( س )، حل کمبود اعتبار پروژه تونل نقره کمر و گردنه گیان از مهمترین مطالبات و نیازهای مردم این شهرستان است.

استاندار مرکزی در جریان سفر یکروزه خود به شهرستان تفرش با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن ادای احترام به مقام شامخ آنان، از ساختمان نیمه کاره شهرداری و استخر شهدای این شهرستان نیز بازدید کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:44 | نویسنده : میثم اله وردی |