استاندار مرکزی: توسعه شهرک صنعتی ، تفرش را شکوفا می‌کند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

استاندار مرکزی بر ضرورت توسعه شهرک صنعتی شهرستان تفرش به منظور شکوفایی این شهر و رفع مشکلات آن، تأکید کرد.

خبرگزاری فارس: توسعه شهرک صنعتی ، تفرش را شکوفا می‌کند

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، محمدحسین مقیمی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری تفرش، اظهار داشت: در حال حاضر شهرک صنعتی تفرش 36 هکتار وسعت دارد که امکان توسعه آن به 90 هکتار وجود دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت توسعه بخش صنعت انتظار می‌رود مسئولان بخش صنعت و سرمایه گذاران زمینه توسعه صنعتی این منطقه را فراهم سازند.

استاندار مرکزی ادامه داد: پیش‌بینی صنایع کم آب و پاک و اختصاص پنج واحد در شهرک صنعتی به توسعه صنایع دستی از مسائلی است که باید مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان امر قرار گیرد.

مقیمی همچنین با اشاره به پروژه آبرسانی هفتیان تفرش، اذعان داشت: در شرایطی که اکثر شهرهای استان با مشکل کم آبی و بی‌آبی مواجه هستند، توجه به پروژه‌های آبرسانی از ضروریات اجتناب ناپذیر است.

وی اضافه کرد: پروژه آبرسانی هفتیان تفرش از پروژه‌های مهم شهرستانی است که باید هر چه سریع‌تر به پایان برسد.

استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه آب محور دست‌یابی به توسعه متوازن کشاورزی و صنعتی است، عنوان کرد: اجرای پروژه‌هایی چون لایروبی قنوات کشاورزی با هدف احیای مجدد آب در مصارف کشاورزی روستاییان از دیگر طرح‌هایی است که می‌تواند در حل مشکل کم آبی تفرش موثر واقع شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس نیز خواستار توسعه همگن این شهرستان در عرصه‌های خدمات، کشاورزی و صنعت شد و گفت: متاسفانه شهرستان تفرش با وجود اینکه شهری تاریخی است و از قدمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد اما از کمبودهای بسیاری رنج می‌برد که امیدواریم این کمبودها در دولت جدید مورد توجه قرار گرفته و برای حل آن چاره‌اندیشی شود.

عباس صلاحی افزود: مردم شهرستان تفرش که در عرصه‌های مختلف نظام حضوری جدی و پررنگ داشته و دارند از مسئولان انتظار دارند برای حل مشکلات این شهرستان تلاش خودرا مضاعف کنند.

وی، آبرسانی به شهرستان تفرش از چشمه هفتیان، تخصیص اعتبار به دانشگاه تفرش به منظور توسعه و تکمیل پروژه‌های عمرانی، گازرسانی به روستاهای تفرش، تکمیل خوابگاه دخترانه فاطمه زهرا (س)، حل کمبود اعتبار پروژه تونل نقره کمر و گردنه گیان را از مهم‌ترین خواسته‌های مردم تفرش عنوان کرد.

استاندار مرکزی با اشاره به سفر یک روزه خود به تفرش در جمع مردم این شهرستان، گفت: شهرستان تفرش زادگاه جد مقام معظم رهبری است که باید به صورت ویژه به آن نگریست.

مقیمی تأکید کرد: این شهرستان شخصیت‌های بزرگ و اندیشمندی را در دامن خود پرورش داده که در تاریخ این کشور منشا برکات و آثار ارزشمندی بوده‌اند.

وی تصریح کرد: ظرفیت‌ها و استعدادهای بسیاری در این منطقه وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده از این ظرفیت‌ها نهایت بهره را برد.

استاندار مرکزی با اشاره به شرایط اقتصادی موجود کشور بیان داشت: امروز که کشور از نظر اقتصادی در شرایط سختی قرار دارد اتکا به قدرت مردمی و تبعیت از رهنمودهای حکیمانه رهبری رمز عبور از تحریم‌ها و توطئه‌های اقتصادی دشمنان است که باید همانند گذشته در این عرصه نیز بیداری و هوشیاری خود را نشان داد.

مقیمی در پایان یادآور شد: شهرستان تفرش از استعدادها و ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که رمز شکوفایی اقتصاد این منطقه ارائه تسهیلات و سهمیه به صنعت و ترغیب و باز کردن راه‌های سرمایه گذاری است که باید مورد توجه قرار گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:استاندار مرکزی,شهرک صنعتی,تفرش,هدهد, | 17:50 | نویسنده : میثم اله وردی |