به مناسبت عید سعید غدیر خم جشنواره شعر ولایت در تفرش برگزار می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش از برگزاری جشنواره شعر ولایت به مناسبت عید سعید غدیر خم در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: جشنواره شعر ولایت در تفرش برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری فارس از اراک، فضل‌الله باباخانی ظهر امروز در نشست اعضای ستاد غدیر این شهرستان اظهار داشت: هشتمین جشنواره استانی شعر ولایت همزمان با عید سعید غدیر خم در سالن پرفسور حسابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این جشنواره با حضور مسئولان استانی، هنرمندان و انجمن‌های مختلف فرهنگی و هنری فعال در شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش خاطر نشان ساخت: بیش از 64 اثر از سراسر استان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که هیئت داوران پنج اثر را شایسته تقدیر تشخیص داده است.

باباخانی افزود: در این جشنواره 14 شعر از برترین سروده‌های راه‌ یافته به مرحله داوری قرائت خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات فرهنگی با موضوع غدیر و دیدار با جامعه هنری سادات را از برنامه‌های فرهنگی و هنری این نهاد به مناسبت عید سعید غدیر خم عنوان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش با تاکید بر اینکه عید غدیر از شاخص‌ترین اعیاد است، گفت: با توجه به جایگاه عید غدیر همه باید در برپایی جشن عید ولایت و غدیر خم مشارکت داشته باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 17:17 | نویسنده : میثم اله وردی |