برنامه‌های هفته ورزش تفرش اعلام شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش برنامه‌های هفته ورزش را اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: برنامه‌های هفته ورزش تفرش اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک نائب‌علی اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از 26 مهرماه تا دوم آبان ماه به عنوان هفته ورزش و جوانان نامگذاری شده است.

وی تصریح کرد: هفته ورزش و جوانان فرصت بسیار مناسبی برای پرداختن به ورزش و فرهنگ ‌سازی در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ ورزش کردن است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفرش از پیش‌بینی اجرای ده‌ها برنامه‌ در چهار محور فرهنگی، ورزشی، آموزشی و جوانان همزمان با گرامیداشت هفته ورزش در این شهرستان خبر داد و گفت: برگزاری جشنواره پرواز بادبادک‌ها، برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی، پرواز پاراگلایدر، دیدار از خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار، تجلیل از مدال‌آوران و افتخارآفرینان و تقدیر از مربیان و داوران برتر بخشی از برنامه‌های هفته ورزش در این شهرستان است.

اکبری گفت: نواختن زنگ ورزش در مدارس، برگزاری مسابقات طناب‌کشی، هندبال، دوچرخه‌سواری، دو عمومی، فوتبال، والیبال و شطرنج و... از دیگر برنامه‌های قابل اجرا در هفته ورزش و جوانان در این شهرستان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از ساماندهی یک هزار ورزشکار در این شهرستان طی نیمه نخست امسال خبر داد و خاطر نشان ساخت: این تعداد ورزشکار در 32 رشته مختلف ورزشی فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان تفرش در ادامه از تلاش به منظور راه‌اندازی رشته پینت‌بال در این شهرستان خبر داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:هفته,ورزش,تفرش,هدهد, | 10:48 | نویسنده : میثم اله وردی |