برگزاری آزمون استخدامی برای جایگاه های بلاتصدی با اولویت افراد بومی ضروری است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

برگزاری آزمون استخدامی برای جایگاه های بلاتصدی با اولویت افراد بومی ضروری است
برگزاری آزمون استخدامی برای جایگاه های بلاتصدی با اولویت افراد بومی ضروری است
سرویس: صحن
نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس با بیان اینکه برگزاری آزمون استخدامی برای جایگاه های بلاتصدی با اولویت افراد بومی ضروری است، گفت: ریاست جمهوری باید در جهت برگزاری این آزمون برنامه ریزی کند.

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از خبرگزاری خانه ملت، عباس صلاحی در نشست علنی امروز (سه شنبه 16 مهرماه) مجلس شورای اسلامی و در تذکر شفاهی خود با تاکید بر تلاش وزارت کشور برای ارائه کمک سازمان همیاری شهرداری ها به شهرستان های تفرش و آشتیان گفت: این وزارتخانه همچنین باید در پارامترهای مناطق محروم تجدیدنظر کند. از طرف دیگر وزارت کشور باید در جهت افزایش اعتبارات نیروی انتظامی برنامه ریزی مناسبی انجام دهد.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارتقای روستای تلخاب به شهر تاکید کرد و افزود: وزارت بهداشت باید در جهت تامین پرسنل پزشکی، ارتقای درمانگاه ها، تامین آمبولانس، ساخت پایگاه امداد جاده ای و ایجاد مراکز بهداشتی و درمانی در شهرستان های حوزه انتخابیه تلاش کند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت باید در جهت انجام امور کارشناسی برای اجرای طرح گازرسانی به روستاهای نفرش برنامه ریزی کند، تصریح کرد: همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در جهت اختصاص اعتبار و تکمیل پروژه مجتمع فرهنگی و هنری علامه سید جلال آشتیانی اقدام کند. همچنین وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید در جهت افزایش بیمه شدگان کارگران ساختمانی برنامه ریزی را انجام داد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس نهم ادامه داد: از طرف دیگر وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح باید برای واگذاری ماشین آلات آتش نشانی از طرف شرکت حبیب وابسته به این وزارتخانه به سازمان همیاری شهرداری ها اقدام لازم را انجام دهد. همچنین ریاست جمهوری باید برای برگزاری آزمون استخدامی برای جایگاه های بلاتصدی براساس اولویت های بومی اقدام کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:7 | نویسنده : میثم اله وردی |