تالار اجتماعات دانشگاه تفرش به دست خیّرین بازسازی و راه اندازی شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

تالار اجتماعات دانشگاه تفرش با همکاری و مساعدت خیرین بازسازی شد.

 

خبرگزاری فارس: تالار اجتماعات دانشگاه تفرش به دست خیّرین بازسازی و راه اندازی شد

 

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل از  گروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم،در مراسمی که با حضور مدیرکل طرح‌های عمرانی وزارت علوم، رئیس دبیرخانه کمیته خیّرین این وزارت، رئیس مجمع خیّرین مدرسه ساز کشور، خیّرین و مقامات محلی و دانشگاهی شهرستان تفرش برگزار شد تالار اجتماعات دانشکده فنی دانشگاه تفرش افتتاح شد.

 

گفتنی است، این تالار با هزینه یک و نیم میلیارد ریالی و به دست ابراهیم نصیر بازسازی و به دانشگاه تفرش تحویل داده شده است.

 

دراین مراسم که با استقبال خیّرین و حضور مقامات دانشگاهی و محلی تفرش برگزار شد از خیّرین ابراهیم نصیر و عبدالحسین یعقوبی‌نسب تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

 

گفتنی است یعقوبی‌نسب درگذشته ساختمان کتابخانه را برای دانشگاه تفرش ساخته و هم‌اکنون نیز هزینه‌های احداث ساختمان اداری، آموزشی دانشگاه را تقبل کرده است.

 

ربانی رئیس دانشگاه تفرش در مراسم تجلیل ازخیّرین این دانشگاه با بیان اینکه دانشگاه تفرش یکی از دانشگاه‌های پیشکسوت درامر ارتباط با خیّرین است، افزود: دانشگاه تفرش با ایجاد مجمع خیّرین دانشگاه‌ساز از پتانسیل‌های خیّرین در امر توسعه و پیشرفت دانشگاه استفاده می‌کند و این حضور سند افتخار و مباهات برای دانشگاه تفرش است.

 

رئیس دانشگاه تفرش درخصوص مشارکت خیّرین دانشگاه تفرش گفت: حوزه پژوهشی دانشگاه تفرش، نیازمند حضور خیّرین به منظور تجهیز امکانات آزمایشگاهی و پژوهشی خود در راستای تولید علم و دانش است.

 

شایان ذکر است، این ساختمان با متراژ 1200 متر مربع زیربنا و با هزینه ای بالغ بر پانزده میلیارد ریال به همت عبدالحسین یعقوبی نسب ساخته و به دانشگاه تفرش تحویل داده خواهد شد.

 

ساختمان کتابخانه دانشگاه تفرش نیز در گذشته به دست یعقوبی نسب ساخته شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:11 | نویسنده : میثم اله وردی |