دنیا منتظر شیندن حرف های رییس جمهوری ایران است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

 

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش به نقل ازگروه دریافت خبرخبرگزاری خانه ملت؛عباس صلاحی اظهارداشت:پس از حضور گسترده مردم در انتخابات دولت اعتدال کار خود را شروع کرد که این موضوع با استقبال گسترده بین المللی روبروشد.

دنیا منتظر شیندن حرف های رییس جمهوری ایران است
وی با اشاره به دستاوردهای پیش رو در سفر رییس جمهوری به نیویورک گفت: با توجه به زمینه سازی های خوبی که انجام شده است این سفر می تواند نقش تعیین کننده ای را در تامین منافع ملی ما ایفا کند.

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس ادامه داد:با توجه به حرف های جدیدی که توسط حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی مطرح شده است هیات های بین المللی مختلف از دیدار با رییس جمهوری ایران استقبال کردند.

 صلاحی با بیان این که هیات دیپلماسی ایران از ترکیبی قوی برخوردار است گفت:ما باید در خصوص سیاست هسته ای خود شفاف سازی کنیم و سایرین نیز باید حق هسته ای ایران را به رسمیت بشناسند.

وی خاطر نشان کرد: انجام مذاکرات بر اساس احترام متقابل می تواند به حل مسائل کمک کند.
صلاحی ادامه داد: ایران می تواند به غیر از رژیم صهیونیستی با همه کشورها مذاکره داشته باشد

نماینده مردم تفرش و آشتیان با بیان این که جامعه جهانی منتظر شنیدن حرف جدید رییس جمهوری ایران است تصریح کرد :اظهارات روحانی می تواند زمینه جلب اعتماد بین المللی را فراهم کند.

وی در خصوص کارشکنی مقامات اسرائیلی در بهبود رابطه ایران و غرب گفت:ارتقاء جایگاه بین المللی ایران به ضرر رژیم صهیونیستی است بنابراین آنها به دنبال کارشنکی هستند.

به گزارش ایرنا،صلاحی در ادامه با تاکید بر لزوم حمایت همه نهادها از دولت در مذاکرات پیش رو گفت: دولت در خط مقدم مذاکرات است و همه نهاد ها و بویژه مجلس باید کمک کنند./



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 2:40 | نویسنده : میثم اله وردی |