نماینده تفرش: دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان با تاکید بر اینکه دشمنان در دوران جنگ در تلاش برای ضربه زدن به انقلاب بودند،گفت: هشت سال دفاع مقدس انقلاب را بیمه کرد.

عباس صلاحی نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) - منطقه مرکزی، در خصوص بازتاب سیاسی هشت سال دفاع مقدس در مجامع بین‌المللی اظهار داشت: انعکاس بین‌المللی هشت سال دفاع مقدس این بود که کشورها به این نتیجه رسیدند که یک ملت با پافشاری و اعتقاد به اصول خود و با تبعیت از فرمان رهبر خود برای دفاع از مرز و بوم و اصول خود یکپارچه ایستادند.

وی با بیان اینکه ملت ایران در دوران جنگ تحمیلی در مقابل استکبار جهانی و دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و حقانیت خود را به اثبات رساندند، افزود: این اقدام مردم، انقلاب را بیمه کرد و دشمنان دریافتند که به واسطه فشار جنگ نمی‌توانند اقتدار ملت را خدشه‌دار کنند و از این رو به برنامه‌ها و فشارهای دیگر روی آوردند.

صلاحی تصریح کرد: دشمنان، امروز از راه تحریم‌ها، جنگ فرهنگی و جنگ نرم که به راه انداخته‌اند به ایران فشار می‌آورند، البته در این برنامه‌ها نیز با شکست مواجه شدند.

وی با تاکید بر اینکه در سال‌های قبل شاهد صدور انقلاب اسلامی هستیم و کشورها به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران و اتحاد مردم در مقابل ظلم و زور ایستاده‌اند، گفت: این اتفاق رخداد مهمی است و نشان از آن دارد که انقلاب ما در سطح بین‌الملل حضور پررنگی و موثری داشته است و این ایستادگی مردم ما در زمان انقلاب و جنگ امروز به دنیا صادر شده است.

نماینده تفرش، آشتیان و فراهان با اشاره هشت سال دفاع مقدس و حضور مردم در آن عرصه عنوان کرد: امروز شاهد حضور مردم در عرصه‌های دیگر هستیم، مردم در بحث اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی و هر فاکتور دیگری که به حضور فعال مردم نیاز است حاضرند و کمک می‌کنند و این حضور به تولید و دستاوردهای دیگر و استقلال کشور کمک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در دفاع مقدس و همچنین در شرایط امروز کشور نشان از ایستادگی آنها بر آرمان های انقلابی شان دارد، خاطرنشان کرد: کشور ما سرشار از پتانسیل‌های بالقوه‌ای است که با به فعلیت رسیدن آن می‌توان به شکوفایی و خودکفایی رسید

صلاحی اظهار کرد: استقلال امروز کشور مرهون سختی‌هایی است که در دوران جنگ به کشور تحمیل شد، شرایط سخت آن زمان خود شکوفایی استعدادهای امروز را به دنبال داشت و باعث شد مردم به توانایی خود ایمان آوردند و با پشت سر گذاشتن جنگ ثابت شد که مردم ایران شایستگی رسیدن به اقتدار و قله‌های رفیع علمی، اقتصادی و فناوری را دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:54 | نویسنده : میثم اله وردی |