همایش استانی شعر ولایت در تفرش برگزار می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش از برگزاری همایش استانی شعر ولایت در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: همایش استانی شعر ولایت در تفرش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، فضل‌الله باباخانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش استانی شعر ولایت امسال برای هشتمین بار در شهرستان تفرش برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش استانی شعر ولایت هر ساله به مناسبت اعیاد قربان و غدیر با حضور شاعران برجسته استان در شهر تفرش برگزار می‌شود که امسال نیز این همایش اول آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش خاطرنشان کرد: همایش شعر ولایت با موضوع ولایت و رهبری، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و موضوع آزاد برگزار می‌شود و علاقمندان به شرکت در این همایش تا 23 مهرماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تفرش در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های ویژه‌ای توسط این اداره و با همکاری انجمن‌های فرهنگی هنری شهرستان به اجرا درخواهد آمد.

باباخانی گفت: برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس، نمایشگاه وصیت‌نامه شهدا، شب شعر دفاع مقدس، اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع دفاع مقدس و برپایی مسابقات فرهنگی بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:11 | نویسنده : میثم اله وردی |