دانشکده انرژی‌های نو به همت یک خیر در دانشگاه تفرش راه‌اندازی می‌شود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

دانشکده انرژی‌های نو توسط یک خیر تفرشی در دانشگاه تفرش راه‌اندازی می‌شود.

  400-4.jpg

احمدرضا ربانی رییس دانشگاه تفرش در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه مرکزی، با اعلام این خبر، گفت: این خیر کلیه اقدامات ساخت این دانشکده را تقبل کرده است.

 

 

وی با تاکید بر رویکرد این دانشگاه در خصوص برقراری ارتباط موثر با خیرین دانشگاه ساز و بهره گیری از کمک‌های آنان در راستای توسعه این دانشگاه، اظهارکرد: امیدواریم با کمک خیرین به اهداف عالیه‌ای که در راستای توسعه این دانشگاه تعریف شده است دست یابیم.

ربانی هزینه احداث این دانشکده را سه تا چهار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این دانشکده در متراژ 2000 متر ساخته خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر هدف ما تبدیل این دانشکده جدید به دانشکده انرژی‌های نو با رشته‌ها و گرایش‌های جدید است.

ربانی گفت: در حال حاضر پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته انرژی و در گرایش تبدیل انرژی در این دانشگاه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی درخصوص ایجاد رشته‌های جدید مرتبط با انرژی در این دانشگاه هستیم، از راه‌اندازی مقطع دکترای رشته برق در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جدید هفت دانشجو در مقطع دکترای این رشته پذیرفته شده‌اند که با وجود رشته دکترای ریاضیات در این دانشگاه، تعداد رشته‌های مقطع ارشد دانشگاه تفرش به دو رشته رسیده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 11:4 | نویسنده : میثم اله وردی |