راه‌یافتگان مرحله پایانی چاووشی‌خوانی جشنواره رضوی در اردبیل معرفی شدند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مسئول دبیرخانه جشنواره رضوی در اردبیل از معرفی راه‌یافتگان مرحله پایانی بخش چاووشی‌خوانی جشنواره رضوی در اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری هدهد تفرش سعید نوریان، مسئول دبیرخانه جشنواره رضوی در اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: کمیته انتخاب و گزینش آثار ارسالی به هشتمین جشنواره ملی مدیحه‌سرایی، چاووشی‌خوانی، ابتهال و تواشیح رضوی، اسامی راه‌یافتگان به مرحله پایانی این جشنواره را در رشته چاووشی‌خوانی اعلام کرد.

وی افزود: در بخش چاووشی‌خوانی و با انتخاب کمیته انتخاب و گزینش آثار، از بین 38 اثر رسیده به دبیرخانه 15 گروه و چاووش‌خوان توانستند به مرحله رقابت حضوری راه یابند.

نوریان تصریح کرد: گروه چاووشی‌خوانی «ثامن‌الحجج(ع)» از شهرستان تفرش، گروه «سادات بنی‌فاطمه» از اراک، گروه «صدف الف» از میناب، مالک رنجبری، از میناب، محمد اختیاری از میناب، محمد خسرو پرویز از آستانه اشرفیه، کریم جماعتی از اردبیل، مصطفی راغب از یزد، مهرداد گلپرون از میناب، محمدحسن باغبانی از جویبار، مهران نوروزی از اردبیل، علی محرابیان از اردبیل، نقی بیاتی از تفرش، یاسر اسماعیلی از اراک و مرتضی شاه‌حسینی از تفرش گروه‌ها و افرادی هستند که به مرحله پایانی جشنواره راه یافته‌اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:21 | نویسنده : میثم اله وردی |