رانندگان متخلف در جاده‌های روستایی جریمه می‌شوند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم گفت: در جاده‌های روستایی مانند کهک، خلجستان، تفرش و تاج خاتون دوربین نصب شده و با رانندگانی که سرعت غیر مجاز داشته باشند برخورد خواهد شد.

 

خبرگزاری فارس: رانندگان متخلف در جاده‌های روستایی جریمه می‌شوند

 

اردشیر جمشیدی‌راد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، به آغاز دور جدید سفرهای تابستانی اشاره کرد و با تاکید بر ضرورت احتیاط در رانندگی و رعایت قوانین بیان داشت: متخلفانی که در جاده‌ها حرکاتی انجام دهند که سلامت خود و سایر رانندگان را به خطر بیندازند مورد شناسایی قرار گرفته و خودروی آنان به پارکینگ منتقل می‌شود.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم با تبیین مقایسه‌ای تصادفات در سال جاری نسبت به سال گذشته تصریح کرد: بر اساس آمار، میزان تصادفات در امسال نسبت به سال گذشته برابر بوده و افزایشی نداشته است.

 

وی از افزایش میزان کشته‌شدگان در تصادفات امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با تصادفی که به تازگی در جاده کهک رخ داد و شش نفر کشته شدند آمار کشته‌شدگان از سال گذشته بالاتر رفت.

 

جمشیدی‌راد در بخش دیگری از سخنان خود به محورهای فرعی کهک، خلجستان، تفرش و تاج خاتون اشاره کرد و ابراز داشت: در این محورها روزهای پنجشنبه و جمعه حجم ترافیک بسیار سنگین است.

 

وی از رانندگان خواست با توجه به عرض کم جاده و با رعایت سرعت در این محورها از بروز تصادفات و خطرات ناشی از آن جلوگیری کنند.

 

رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی استان قم از نصب دوربین در محورهای فرعی روستایی خبر داد و گفت: کسانی که سرعت مجاز در نظر گرفته شده برای عبور از این جاده‌ها را رعایت نکنند مشمول جریمه می‌شوند.

 

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان قم سرعت مجاز در جاده‌های روستایی را 60 کیلومتر عنوان کرد و گفت: در صورتی که رانندگان با سرعت غیر مجاز در این جاده‌ها تردد کنند توسط دوربین تخلف آنان ثبت و 40 هزار تومان جریمه می‌شوند.

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 13:26 | نویسنده : میثم اله وردی |