زنان و مردان روزه‌دار تفرش انزجار خود را از سران استکبار جهانی فریاد زدند

پایگاه خبری هدهد تفرش:

زنان و مردان روزه‌دار شهرستان تفرش همچون سال‌های گذشته هم‌پای ملت غیور ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور یافته و انزجار خود را از سران استکبار جهانی اعلام کردند.

خبرگزاری فارس: زنان و مردان روزه‌دار تفرش انزجار خود را از سران استکبار جهانی فریاد زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مردم انقلابی تفرش با حضور گسترده خود در این راهپیمایی و حرکت در مسیرهای از پیش تعیین شده به سوی مصلی نماز جمعه فریاد الله اکبر سر دادند و جنایت‌های رژیم صهیونیستی در فلسطین و کشتار بی رحمانه زنان، مردان و کودکان فلسطین را محکوم کردند.

تفرشی‌ها امروز همچنین با سر دادن شعارهایی نظیر «فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم» برادران و خواهران دینی خود در فلسطین اشغالی را حمایت کرده و به آنها نشان دادند که همواره از آنها حمایت خواهند کرد و در کنار آنان تا آزادی سرزمین‌های اشغالی خواهند ماند.

در راهپیمایی امروز تفرش اقشار مختلف مردم و مسئولان همچنین رده‌های مقاومت بسیج، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج دانشجویان، بسیج هنرمندان، بسیج دانش‌آموزان و فرهنگیان، طلاب و روحانیون بازاریان، ورزشکاران و... حضور داشتند و هر یک از این اقشار با صدور بیانیه‌های جداگانه انزجار خود از اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار و حمایت خود از مردم فلسطین را به منصه ظهور گذاشتند.

فرماندار تفرش در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: پیام این حضور پرشکوه وحدت و همبستگی مسلمانان در حمایت از قدس شریف است.

بهروز اردلان‌راد افزود: خوشبختانه حضور با شکوه مردم خداجو و شهید‌پرور در این راهپیمایی نسبت به سال‌های گذشته نمود چشمگیرتری دارد.

وی تصریح کرد: ملت وفادار، حق جو، ولایت‌مدار و طرفدار عدالت ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه و آگاه ایران اسلامی امسال هم مانند سال‌های گذشته با حضور شکوهمند خود بار دیگر به فرمان تاریخی امام راحل (ره) پاسخ مثبت دادند و بار دیگر حماسه‌آفرینی کردند.

امام جمعه تفرش نیز گفت: روز قدس روز ایستادگی در برابر هجمه‌های شوم دشمنان اسلام است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد مومنی با بیان اینکه اعلام این روز از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس بر اساس دور اندیشی و توجه ویژه به مسئله قدس شریف بوده است، اظهار داشت: امروز مردم آمده‌اند تا با فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل پشتیبانی خود را از فلسطین اعلام کنند.

وی تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس بر تمام مسلمانان واجب است و می‌بینیم که امروز همه به وظیفه خود عمل کرده‌‌اند.

امام جمعه تفرش تاکید کرد: روز قدس نه تنها روحیه امید و مقاومت مردم مظلوم فلسطین را در مقابل یکه‌تازان اسراییل غاصب بیش از پیش تقویت می‌کند، بلکه نفرت جهانی را از اسرائیل به اثبات می‌رساند.

مومنی گفت: روز قدس برگرفته از فرهنگ الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است و امام(ره) با نامگذاری این روز عزیز جانی تازه در کالبد و روح اسلام دمید و افقی روشن را برای همه مبارزات انقلابیون و آزادیخواهان جهان ترسیم کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:30 | نویسنده : میثم اله وردی |