صلاحی: روز قدس فرصتی برای قدرت‌نمایی مسلمانان در برابر استکبار جهانی است

 

نماینده مردم آشتیان، تفرش و فراهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسلمانان با حضور حداکثری خود در راهپیمایی روز قدس به کشورهای غربی ثابت خواهند کرد که همیشه و در همه حال متحد هستند.

 پایگاه خبری هدهد تفرش:

عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه مرکزی، اظهار کرد: روز قدس سال جاری با توجه به تحولات رخ داده در منطقه از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

 

وی افزود: استکبار جهانی همیشه در پی ایجاد اختلاف بین کشور های اسلامی بوده است، ولی مسلمانان باید با اتحاد و همبستگی خود به همگان ثابت کنند که هیچ نیرویی قادر به ایستادگی در مقابل آن‌ها نیست.

 

وی درباره مطرح شدن دوباره گفت‌وگوهای سازش از طرف غرب در آستانه روز قدس گفت: دنیای غرب سعی دارد با استفاده از اهرم‌هایی همچون گفت‌وگوهای سازش مردم فلسطین را به صلحی تحمیلی وادار کند.

 

این مقام مسوول با بیان این‌که «آن‌ها به دنبال فتنه‌انگیزی در میان مسلمانان برای دستیابی به اهداف خود هستند» اظهار کرد: مسلمانان باید با حضور هرچه بیشتر و پرشورتر خود در راهپیمایی روز قدس کمک و حمایت خود از مردم بی‌گناه فلسطین را نشان دهند.

 

وی اظهار کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی همیشه و همه وقت عشق و علاقه خود را به مردم فلسطین نشان داده اند و در راهپیمایی روز قدس سال جاری نیر با حضور حداکثری خود به همگان نشان خواهند داد که خواستار بازگردانده شدن حق فلسطینیان هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:20 | نویسنده : میثم اله وردی |