24 هکتار از اراضی ملی تفرش رفع تصرف شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفرش از رفع تصرف 24 هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 24 هکتار از اراضی ملی تفرش رفع تصرف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمود عسگری صبح امروز در جریان بازدید از طرح‌های مرتع‌داری این شهرستان اظهار کرد: با همکاری دستگاه قضایی در سال گذشته 24 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان از دست زمین‌‌خواران خارج و به بیت‌المال بازگردانده شد.

وی تصریح کرد: برخورد با زمین‌‌خواران و حفظ و حراست از عرصه‌های ملی یکی از مهم‌ترین وظایف منابع طبیعی است که در این زمینه‌ هر ساله طرح‌های مختلف به مرحله اجرا درآمده و با متخلفان برخورد می‌شود.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تفرش با بیان اینکه این شهرستان دارای 148 هزار و 195 هکتار اراضی ملی و مرتعی است، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته طی سال گذشته 24 هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان از دست زمین‌‌خواران خارج شد و تعداد دیگری از آرای صادره که قطعیت یافته در دست اقدام برای اجرای حکم است.

عسگری تاکید کرد: برخورد با متجاوزان عرصه‌های ملی از مهم‌ترین وظایف یگان حفاظت منابع طبیعی است که این رسالت سنگین را با همکاری سایر نهادها به اجرا در می‌آورد.

وی افزود: در سال گذشته همچنین 17 فقره پرونده کیفری و حقوقی برای متخلفان و متجاوزان به اراضی ملی تشکیل و برای رسیدگی به دادگستری شهرستان ارجاع شده که تعدادی از پرونده‌ها قبل از ارجاع به مقام قضایی منجر به تنظیم صورتجلسه رفع تصرف شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 10:46 | نویسنده : میثم اله وردی |