احداث 70 واحد مسکونی برای مددجویان استان مرکزی

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از پیش‌بینی احداث 70 واحد مسکونی برای مددجویان زیر پوشش این نهاد تا پایان سال جاری خبر داد.

خبرگزاری فارس: احداث 70 واحد مسکونی برای مددجویان استان مرکزی

محسن ولیئی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در سال گذشته 140 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان احداث و به مددجویان واجد شرایط تحویل داده شده است.

وی خاطر نشان کرد: تعمیر ، تکمیل و بازسازی 4 هزار و 700 مورد مسکن مددجویان، و مقاوم سازی 300 مورد مسکن مددجویان روستایی نیز تا پایان سال جاری انجام خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر 11 هزار و 437 خیر و نیکوکار در داخل و خارج از استان از 3 هزار و 100 نفر از ایتام نیازمند زیر پوشش کمیته امداد استان حمایت می‌کنند، گفت: حامیان و نیکوکاران استان سال گذشته بیش از 38 میلیارد ریال به حساب ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان واریز کردند که پیش‌بینی می‌شود در سال جاری با توجه به حضور مطلوب مردم در طرح‌های انسان ‌دوستانه و خیرخواهانه تعداد خیرین به 15 هزار نفر افزایش یابد.

ولیئی افزود: به طور متوسط هر حامی ماهانه یک میلیون و 30 هزار ریال به حساب ایتام واریز می‌کند.

وی تصریح کرد: بالاترین میزان حمایت و پرداخت سرانه در شهرستان تفرش پرداخت می‌شود و به طور متوسط ماهیانه 2 میلیون و 540 هزار ریال به حساب هر یتیم واریز می‌شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 1:0 | نویسنده : میثم اله وردی |