مدیرکل ثبت احوال: رتبه نوزدهم نرخ ازدواج کشور متعلق به استان مرکزی است

 

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: استان مرکزی با نرخ 11 در هزار، رتبه نوزدهم کشور را در بحث نرخ ازدواج به خود اختصاص داده است.

مهدی چقایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه مرکزی، گفت: نرخ ولادت ثبت شده در سه ماهه اول سال جاری 14.8 در هزار و نرخ فوت ثبت شده 5.5 در هزار است.

وی افزود: بیشترین نرخ ولادت ثبت شده در سه ماهه اول سال جاری مربوط به شهرستان‌های فراهان با 16.2 در هزار و اراک با 15.9 در هزار است.

مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی با اشاره به بحث امید به زندگی در بدو تولد در مناطق شهری و روستایی استان گفت: میزان امید به زندگی در مناطق شهری در مردان 71.55 سال و زنان 73.05 سال است. همچنین این میزان در مردان روستایی 68.08 سال و زنان روستایی 70.08 سال است.

این مقام مسوول عنوان کرد: بیشترین نرخ ازدواج سال گذشته مربوط به شهرستان تفرش با 14.6 در هزار و آشتیان با 14.1 در هزار بوده است.

 چقایی بیان کرد: بیشترین نرخ طلاق در سال گذشته نیز در شهرستان‌های استان مربوط به شهرستان دلیجان با 5.7 در هزار و تفرش با 3.2 در هزار بوده است.

مدیر کل ثبت احوال استان مرکزی در پایان گفت: استان مرکزی در بحث ولادت در سال گذشته با نرخ 15.1 در هزار در سطح کشور رتبه 27 و با نرخ 11 در هزار ازدواج رتبه 19 کشوری را داراست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:ثبت احوال,نرخ,ازدواج,تفرش,هدهد, | 14:21 | نویسنده : میثم اله وردی |