نماينده مجلس: حادثه هفتم تير نشانه ترس دشمنان از انقلاب اسلامي بود

پایگاه خبری هدهد تفرش:

 
 
آشتيان- نماينده مردم آشتيان، تفرش و فراهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: حادثه هفتم تير سال ۱۳۶۰نشانه ترس استكبار جهاني و صهيونيست ها از انقلاب مردم ايران اسلامي بود.
 
 
عباس صلاحي پنجشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: با عنايت خداوند و رهبري حضرت امام خميني (ره) انقلاب اسلامي از طوفانهاي سهمگين عبور كرد و جمهوري اسلامي استقرار يافت.
وي حادثه هفتم تير را رسوايي منافقان دانست و ابراز كرد: در اين حادثه كه جمع كثيري از وزرا و نمايندگان مجلس و ۷۲ نفر از سربازان اسلام شهيد شدند، دشمن به زباله‌دان تاريخ پيوست و همه ديدند كه خط امام (ره) و رهبري زنده است و پس از انقلاب اسلامي دشمنان انقلاب رو سياه شدند.
وي اظهار كرد: هم اكنون نيز مانند سال ۱۳۶۰ دشمنان براي حذف اين كشور اسلامي هر كاري را كه در توان داشته باشند، انجام مي‌دهند و با كارشكني هاي متعدد سعي در تضعيف نظام دارند.
نماينده مردم آشتيان، تفرش و فراهان در مجلس شوراي اسلامي اضافه كرد: در قاموس آمريكايي ها هركس با منافع آمريكا و رژيم صهيونيستي و زورگويي هاي آنها مخالف باشد، تروريست است و بايد با آن مقابله شود.
وي تصريح كرد: هم اكنون به بركت خون شهدا ايران اسلامي به امن ترين نقطه خاورميانه تبديل شده كه اين موفقيت به لطف جانفشاني هاي شهيد بهشتي هاست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:صلاحی,مجلس,هفتم تیر,هدهد,تفرش, | 11:25 | نویسنده : میثم اله وردی |