مدیرکل سیاسی و انتخابات استاندار مرکزی: حضور معنادار مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را وادار به عقب

پایگاه خبری هدهد تفرش:

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی گفت: حضور معنادار مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را وادار به عقب نشینی و بار دیگر موج امید و همدلی را تقویت کرد.

خبرگزاری فارس: حضور معنادار مردم در پای صندوق‌های رای دشمن را وادار به عقب نشینی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی دانشگاه تفرش، فرهاد اسکندری در نشست مشترک صنعت و دانشگاه در تفرش اظهار داشت: حماسه سیاسی 24 خرداد عظمت و اقتدار نظام اسلامی را برای جهانیان به تصویر کشید و فصلی نوین در تداوم انقلاب رقم زد.

وی تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه با حضور پررنگ و پر نشاط خود در انتخابات نشان دادند که عاشق ولایت و نظام هستند و برای سربلندی کشور پای کار خواهند بود.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مرکزی بیان کرد: خلق حماسه اقتصادی با حماسه سیاسی عجین شده و یکی از فصول مهم برای تحقق حماسه اقتصادی تلاش مضاعف دانشگاه و صنعت و ایجاد پیوست‌های متعدد در زنجیره تولید است.

رئیس دانشگاه تفرش نیز گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه ملی و توسعه پایدار گسترش ارتباط صنعت با دانشگاه است.

احمدرضا ربانی افزود: ارائه ایده‌های نو دانشگاهی در حوزه تولید و برداشتن گام‌های عملی برای تحقق ایده‌ها در عرصه صنعت است که بسترهای پویایی اقتصادی و خلق حماسه را مهیا می‌کند.

رئیس کلینیک صنعت تهران نیز در این نشست گفت: ارتباط بین صنعت و دانشگاه وجود دارد اما باید صنعتگران و اساتید دانشگاه با تشکیل یک دفتر حقوقی با یکدیگر تعامل داشته باشند و مشکلات را بررسی کنند.

مالک نادری افزود: کلینیک صنعت و معدن باید با تعامل و همت صنایع استان و دانشگاه‌ها جایگاه اصلی خود را به دست آورد.

وی تصریح کرد: افزایش توسعه دانش تنها از طریق تعامل بین دانشگاه و صنعت میسر است و اساتید دانشگاه باید از صنایع بازدید کرده و در سایه هم افزایی دو جانبه عمل کنند.

در این نشست تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه تفرش و شرکت شهرک‌های صنعتی استان مرکزی امضا شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 18:26 | نویسنده : میثم اله وردی |