بسیاری از پروژه های عمرانی دانشگاه متوقف شده است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

رئیس دانشگاه تفرش گفت:به دلیل کمبود اعتبارات در دانشگاه، بسیاری پروژه های عمرانی دانشگاه متوقف شد، خواسته ما از رئیس جمهور آینده این است که مقوله علم، عالم و دانشگاه توجه ویژه ای داشته باشد.
دکتر احمدرضا ربانی، رئیس دانشگاه تفرش در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت:  رئیس جمهور باید حرمت علم و عالم را نگه داشته و توجه ویژه ای نیز به آنها داشته باشد، همچنین باید بودجه کافی جهت گسترش علم به دانشگاه ها داده شود.
 
وی گفت: سال قبل و امسال به علت کمبود اعتبارات مالی، برنامه های آموزشی و پژوهشی ما تحت تاثیر قرار گرفت، توقع داریم که رئیس جمهور آینده به طور ویژه تر به دانشگاه ها توجه داشته باشد.
 
ربانی تصریح کرد: این کمبود اعتبارات در امر عمرانی دانشگاه ها تاثیرات نامطلوبی داشته و بسیاری از پروژه های عمرانی متوقف شده است.
 
رئیس دانشگاه تفرش اظهار کرد: در بحث پرداخت یارانه های مواد غذایی نیز با مشکلات زیادی مواجه شدیم و برای جبران آن از ردیف های بودجه ای دیگر، استفاده کردیم.
 
وی ادامه داد: دانشگاه ها به علت کمبود و اعتبارات به دنبال در آمدزایی هستند و این امر دقت اساتید و مسئولان را می گیرد این اعتبارات باید تامین شود تا بحث علم لطمه بیند./ح



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 9:17 | نویسنده : میثم اله وردی |