برگزاری همایش نقش جوانان در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی در شهرستان تفرش

پایگاه خبری هدهد تفرش:


همایش نقش جوانان در تحقق حماسه سیاسی و اقتصادی به ریاست بهروز اردلان راد فرماندار و با حضورحمید پاکپور، مشاورومسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان‌ مرکزی در محل فرمانداری تفرش برگزار گردید .


حمید پاکپور، مسئول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان‌ مرکزی در همایش پرچمداران حماسه سیاسی در شهرستان تفرش گفت: انقلاب اسلامی ایران با کوشش و فداکاری جوانان در سطوح مختلف بپیروزی رسید و جوانان ایرانی علاوه بر تحصیل علم با مشارکت اجتماعی در مهم ترین صحنه ها حضور یافته اند.
وی مهمترین وظیفه کنونی جوانان را شرکت گسترده در انتخابات دانست و گفت: انجام انتخابات یکی از مصادیق عینی تبلور مردم سالاری دینی است.
پاکپور افزود: توجه به نقش تعیین کننده مردم در عرصه انتخابات و اجرای گفتمان استکبار ستیزی و گفتمان عدالت از مهمترین رویکردهایی است که با پیروزی انقلاب اسلامی ایران در این نظام تبلور یافته است.
وی حضور پررنگ مردم در عرصه مقابله با دشمن،قدرت هسته ای ایران،بیداری اسلامی و امید بخشی به دیگر کشورها و عقب نشینی دشمنان از مواضعشان را مهمترین ابعاد شرکت در انتخابات پیش رو دانست و افزود:انتخابات تنها میدانی است که نخبگان،سیاسیون و آحاد مختلف مردم و بویژه جوانان بخاطر اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران و تحول نظام متحد شده و با حضور باعث ایجاد نشاط و پویایی اجتماعی در جامعه میشوند.
پاکپور در پایان تصریح کرد:در چنین شرایطی جوانان نیز باید با هوشیاری به ویژگی های انتخابات مبتنی بر خلق حماسه سیاسی، حضور پرشور و گسترده مردم، حضور کاندیداهای با سلایق مختلف و برگزاری انتخابات سالم و انتخاب فرد اصلح توجه کنند.
این همایش‌با محوریت‌ جوانان و با هدف بررسی نقش جوانان در تحقق حماسه‌ سیاسی و اقتصادی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان تفرش برگزار شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 15:41 | نویسنده : میثم اله وردی |