صلاحی: خلق حماسه سیاسی پشتوانه‌ محکمی برای رییس جمهور آینده است

پایگاه خبری هدهد تفرش:

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس گفت: همین که در این انتخابات مانند انتخابات گذشته حضور پرشوری داشته باشیم خود به خلق حماسه سیاسی کمک می‌کند و پشتوانه محکمی برای رییس جمهور آینده خواهد بود.

 

عباس صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)– منطقه مرکزی، در خصوص حضور مردم در انتخابات و خلق حماسه سیاسی گفت: اینکه یک فرد به دست مردم انتخاب شود، تبعات ویژه‌ای در سطح بین المللی برای ایران دارد وعلاوه براینکه به رییس جمهور کمک می‌کند که به اهداف خود برسد، در ثبات و اقتدار کشور در سطح جهانی نیز موثر خواهد بود.

 

صلاحی تصریح کرد: مردم ما همیشه ثابت کرده‌اند که حاضر هستند و در این موقعیت که همه دنیا چشم به انتخابات ما دارد و دشمنان تلاش دارند که از هر حربه‌ای برای زیان رساندن به انقلاب و کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات استفاده کنند، مردم برخلاف هدف آنها عمل خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه این حماسه‌آفرینی کمک می‌کند که ما از این بحران عبور کنیم و دید جهانیان نیز نسبت به ما تغییر خواهد کرد افزود: امید است با درایت رییس جمهور منتخب، مشکلات در زمینه سیاست خارجی نیز برطرف شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسئله مهم امروز پایبندی به اصول نظام جمهوری اسلامی است بیان کرد: در زمینه تبلیغات، موضوعی که همه کاندیداها باید توجه کنند رعایت اخلاق انتخاباتی است و اینکه با ارائه برنامه‌ای سالم و منطبق با واقعیت‌ها فضای آرامی را برای انتخابات ایجاد کنند.

 

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس خاطرنشان کرد: امروز مردم از طریق سابقه مدیریتی کاندیداها با آنها آشنا هستند و براساس آن می‌توانند انتخاب اصلح را انجام دهند، با مدنظر قرار دادن توانایی کاندیداها و شرایط کشور می‌توان فردی را که توانایی بیشتری دارد را به عنوان ریاست جمهور انتخاب کرد.

 

وی در پایان افزود: البته لازم است که آمار واقعی و درستی از وضعیت کشور به دور از سیاه نمایی به مردم ارائه شود تا خود مردم با در نظر گرفتن نیازها، کمبودها و همچنین فاکتورهای انتخاب اصلح، درست عمل کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:\hd'hi ofvd inin jtva, | 16:20 | نویسنده : میثم اله وردی |