انجمن حمایت از زندانیان زمینه توسعه فعاليتهاي فرهنگي و ورزشی را فراهم کند

پایگاه خبری هدهد تفرش:


اراک - خبرگزاری مهر: مدير كل زندانهاي استان مركزي گفت: انجمن حمایت از زندانیان باید زمینه توسعه فعاليتهاي فرهنگي، ورزشی، بهداشت و درمان و خدمات مشاوره اي و... را براي آنها فراهم کند.

به گزارش خبرنگار مهر،خشایار جمشیدی صبح روز چهارشنبه در آیین انتخاب اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تفرش گفت:  انجمن حمایت از زندانیان در ارتقاء سطح معیشت و بهداشت روانی  خانواده های زندانیان تاثیرگذار است و این انجمن می تواند با تعامل و همفکری بیشتر سطح فرهنگ و بهداشت و درمان زندانیان را ارتقاء بخشد.

وی بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان باید به سمتی حرکت نماید که اثرات نامطلوب زندان در وضعیت زندگی خانواده زندانی کمترین تاثیر را داشته باشد.پ

رئیس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شهرستان تفرش نیز با اشاره به  نقش  مهم و اساسی  نهادهای مردمی، خیرین و سازمانهای غیر رسمی در نزدیک تر شدن انجمن حمایت به اهداف عالی خود خواستار گسترش همکاری  انجمن با  مراجع مذکور در جهت رشد و توسعه اشتغال و ايجاد زمينه درآمد زايي جهت خانواده مددجويان  شد و گفت: می توان با انجام اقدامات پیشگرذانه از وقوع جرم و افزایش زندانیان جلوگیری کرد.

گفتنی است در پایان رياحي دادستان شهرستان تفرش به عنوان رئيس هيئت مديره و نصيري به عنوان مدير عامل انجمن حمایت از زندانیان تفرش انتخاب شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 14:22 | نویسنده : میثم اله وردی |