در سال 91/ 420 میلیارد تومان به بیمه شدگان استان مرکزی پرداخت شد

پایگاه خبری هدهد تفرش:


اراک - خبرگزاری مهر: مدیر کل سازمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: 420 میلیارد تومان به بیمه شدگان استان مرکزی در سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیومرث طهماسبی در دیدار با نماینده مردم تفرش و آشتیان و فراهان گفت: در سال 91 بیش از 420میلیارد تومان در قالب تعهدات کوتاه و بلند مدت این اداره کل به بیمه شدگان پرداخت گردیده است.

وی افزود: در سال گذشته با مساعدت دولت اقدام بسیار مثبتی به جهت پرداخت بدهی های دولت به سازمان در قالب سهام شرکت های بزرگ، انجام گردید که در سنوات گذشته بی سابقه بوده است.

طهماسبی با بیان اینکه در حال حاضر هرم سنی کشور به گونه ای است که در دهه آینده به مرز میان سالی می رسید گفت: برنامه ریزی و تصمیم سازی صحیح مسئولین دراین خصوص باعث خروج صندوق های بیمه ای در آینده می گردد.

وی تصریح کرد: تعامل مسئولین سازمان تامین اجتماعی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی منجر به وضع قوانینی کم نقص و فراگیر می شود.

دکتر عباس صلاحی نماینده تفرش و آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی و عضوکمیسیون اجتماعی مجلس نیز در ادامه گفت: تعامل بین نهادهای کشور و نمایندگان منجر به وضع قوانین فراگیر و کم نقص گردیده و حضور نمایندگان وزارتخانه ها و نهادها کشور در کمیسیون های مختلف نتیجه ای مثبت و ارزنده در تصویب قوانین جامع برای کشور را در پی خواهد داشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | 12:14 | نویسنده : میثم اله وردی |